Saturday, 14 March 2015

GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH HANEZ SURAYA DAN ROMIE

Assalamualaikum...

14 march 2015 Hanez Suraya Abdul Aziz telah selamat menjadi isteri kepada 
Romie.

Selepas melalui berbagai-bagai halangan cabaran dan tomahan masyarakat sekeliling akhirnya ke jinjang pelamin jugak mereka ni..kan?
cantik baju Hanez..
gambar2 majlis perkahwinan Hanez Suraya dan Romie ni pun semua cantik2..
Jom la jamu mata..

















Lepas ni susah senang bersama la..
jangan la time senang je..kan???Hanez pun automatik jadi seorang ibu..
banyak hati nak kena jaga tu..


Tengok pengalaman artis2 lain yang ada sejarah sama macam ni,
sampai dah anak 2 ,3 orang pun orang dok pandang serong..kan??
jadi tadah je la semua nya..heheh..
masyarakat sekeliling pun jangan la melampau2 sangat..
hahahhah..selamat pengantin baru..


sekian...


5 comments:

  1. cantik baju hanez.. selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  2. da mula citer diorang negatif, diana.
    masyarakat akan pandang negatif la sampai bebila.
    hi hi hi...

    ReplyDelete
  3. Salam, macam muka azza elite dia ni..hahaha tahniah lah hanez~

    ReplyDelete
  4. semoga bahagialah utk psangn ni..

    ReplyDelete
  5. At last, kahwin juga. Selamat pengantin barulah buat mereka berdua. Moga berkekalan hendaknya. Betul tu, Diana. Jangan masa senang je ngaku sayang. Dah susah nanti, mula-mula timbul macam-macam alasan kenapa nak lari dari pasangan.

    Eh, itulah jingga tembagakan? Macam warna background blog sayalah tu ^_^ Ke saya dah rabun warna nih!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();