Saturday, 14 March 2015

GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH AMIR RAJALAWAK

Assalamualaikum..

Saya memang update cerita kahwin je hari ni ye,..
jangan ada yang marah pulak..
hehehe...

Ramai nya orang kahwin hari ni..
termasuk la Amir raja lawak..
Ni pengantin paling orang tunggu2 sekali..hahaha..
ye la...pengantin Comel..kan..
cantik isteri Amir ni..sekali tengok senyum nya macam
dato Siti Nurhaliza pun ada..

Klik sini untuk menempah Jigsaw Puzzle dengan gambar sendiri

Amir Raja lawak selamat bergelar suami kepada Nur Intan Fienaz
dalam satu majlis akad nikah yang berlangsung petang tadi..
Jamu mata dengan gambar pulak...















Semoga kekal bahagia ye..
selamat pengantin baru...

sekian..

9 comments:

  1. comel bini dia.. kalau dah jodoh kan

    ReplyDelete
  2. Tahniah Amir...

    ReplyDelete
  3. Baru tau Amir kawen hari ni jugak. Semoga Allah memberkati pasangan ini :)

    ReplyDelete
  4. Semoga bahagia hingga ke jannah...;)

    ReplyDelete
  5. sama comel, alhamdulillah
    moga bahagia selama2 nya :)

    ReplyDelete
  6. Selamat pengantin baru buat Amir dan pasangannya!Tak sangka rupanya dah kahwin si Amir ni. Ingatkan budak lagi. Eh, saya ni memang ketinggalan zamanlah kalau bab-bab hiburan macam ni!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();