Monday, 2 March 2015

GAMBAR INI AKAN BUAT ANDA BERSYUKUR DENGAN UKURAN PANJANG BULU MATA ANDA

Assalamualaikum...

Ramai orang suka kalau ada bulu mata panjang melentik..
baru la nampak cantik..ye ke cantik??
Nak tau cantik ke tidak kalau bulu mata panjang meh
kita tengok bulu mata pakcik sorang ni..
Cantik ke tidak??


Valery Smagly dinobatkan sebagai manusia
yang mempunyai bulu mata paling panjang di dunia.
dengan bulu mata sepanjang 3cm, Nama valery tercatat di dalam
Guinnes book Of Record.



Bukan sahaja bulu matanya panjang malah ianya dalam keadaan sihat.
Dia juga mengakui mengamalkan makanan khas untuk
memanjangkan bulu matanya namun
dia tidak menjelaskan lebih terperinci tentang makanan khas tersebut
dan sehingga sekarang dia masih mengamalkan pengambilan makanan yang dirahsiakan nya itu.

Menurutnya lagi dia hanya akan memberik tahu  jenis makanan
rahsia yang diamalkan nya jika ada yang ingin membayar dengan sejumlah harga.

Walaupun begitu dia mengakui ada masa-masanya
dia rimas dengan keadaan bulu matanya yang panjang.

**kalau dah panjang macam tu nampak tak elok pulak.
lebih baik bulu mata macam saya ni je..cantik jugak..(perasan )
Mikhail tu berapa kali dah bulu matanya
terlipat masuk dalam mata..
ikut kan hati nak je potong sikit..hehehhe..


sekian...





19 comments:

  1. uiishhh x berat ke kelopak mata dia tuuu

    ReplyDelete
  2. apa kesah orang sekarang kan ada bulu mata pelesu.. che ta sangat. hehehehe.. tak mau la panjang sangat macam unta pulak

    ReplyDelete
  3. Syukur ! Kalau nak panjang nak lentik bantai jela bulu mata pelesu. Ekekeke.

    ReplyDelete
  4. apa la erk makanan khas tu . panjang sangat pon lain macam tengok huhuu . kesian anak akak , sakit mata dia .

    ReplyDelete
  5. kaya syahrini dong hehe bulu mata anti badai :) tapi bagus loh bulu mata yang panjang apalagi bulunya yang centik itu tuh lucu binggow hehehe .. bulu alis yang tebal juga bagus kaya aku bulu alisnya tebal :)

    ReplyDelete
  6. Sentap Che Ta kalau tengok ni.

    ReplyDelete
  7. terlebih hormon penghasilan bulu mata kot ni.hewhew

    ReplyDelete
  8. Pun boleh..hahahaha...
    Suka jugak bulu mata panjang tp nk lentikla..hehehe

    ReplyDelete
  9. Eh....yelah DR kalau dah panjang gitu mcm pelik jugak ek...Syukurlah ada bulu mata, cukuplah dgn apa yg ada, tak pendik tak panjang just nice.hihi

    ReplyDelete
  10. bulu mata dn biasa shj tp xkisah lah.. yg penting Allah dah bg cantik untuk kita kan... :)

    ReplyDelete
  11. Kalah che ta ni.. Hhehehe.

    ReplyDelete
  12. tu dia eh...boleh nampak ke..haha.kelas pakcik ni, tak payah maskara

    ReplyDelete
  13. Haha.. pnjang sgt mnakutkan juga..

    ReplyDelete
  14. lelaki kalau bulu mata pajang tu bukan dari Asia..

    ReplyDelete
  15. Ni Memang semulajadi ni....panjang betul bulu mata ni

    ReplyDelete
  16. aikk jual resepi bulu mata pnjg..
    tp klu pnjg sgt pon bknnye cantekk

    ReplyDelete
  17. Ini dah panjang sangat. Tak cantik juga tengoknya. Kalau ala-ala Che Ta punya bulu mata palsu tu bolehlah tahan lagi *_*

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();