Friday, 27 March 2015

FARAWAHIDA KINI SUDAH BERHIJAB

Assalamualaikum....

Kenal tak ini siapa?


Kenal..sebab tengok tajuk entry..
hahahhah..ni kan penyanyi lagu tanpa mu...
Farawahida..
satu masa dulu cerita panas nya bersama sorang komposer 
tersebar ..masa tu la orang baru kenal dia...sebelum tu pun ada yang kenal tapi tak ramai..
lepas tu dia berkahwin ..
dah tak de dah menyanyi..
sekarang dah pun berhijab...nampak lebih manis.





Bagus la dah berhijab..
semakin ramai artis yang dah ada kesedaran untuk menutup aurat..

Sekian..

13 comments:

  1. Bagus kan kalau semua artis begini. Kita tengok pun sejuk memandang.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Semoga istiqamah.

    ReplyDelete
  3. Alhmdullillah..
    Semakin ramai yang berhijab.amin..
    http://afidahazmi88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Knl juga..alhamdulillah lbh sopan

    ReplyDelete
  5. Yelah ...lama tak dengar kisah dia ni. Oh cantik dia berhijab

    ReplyDelete
  6. dia kawin dengan sapa
    ketinggalan keretapi plak

    ReplyDelete
  7. Salam, alhamdulillah, makin ramai dah ambil langkah berhijab..sy harap sy pun nanti nak berhijab betul2 lah..

    ReplyDelete
  8. Cantiknya..suka tgk..manis gitewww..

    ReplyDelete
  9. Kenal... mahu tak kenal. Bukan sebab lagu tapi sebab kontroversi dengan komposer ala-ala kilauan emas tulah. Tapi kita lupakan keburukan kisah lampau. Alhamdulillah dah bertudung sekarang. Semoga cantik luaran setaraf dengan cantik dalaman juga!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();