Thursday, 12 March 2015

FAEZAH ELAI MULA BERHIJAB


Assalamualaikum...

Patut lah dah lama saya tak nampak Pelakon Faezah Elai ni muat naik gambar dia kat IG..rupa2nya dia dah berhijab..
gambar2 dia yang dulu pun semua dia dah delete....
bagus la...satu perubahan yang baik....



Yang atas ni gambar lama masa dia buat pengambaran drama...
yang bawah ni gambar terbaru...
cantik nya ..kan??




Diapun sekarang dah jarang keluar tv belakon ..kan?/
paling2 pun mengacara kat tv1 tu..
rancangan apa entah...

makin ramai artis2 muda yang timbul kesedaran untuk berhijab.
kang ada yang kata "berhijab tak semesti nya tutup aurat.."
ye la..sekurang2nya dia bermula jugak...
dari yang langsung tak nak mulakan tu...kan???
yang tua2 tu bila lagi entah..
Tak rasa tercabar ke??hehehh

sekian..


9 comments:

  1. alhamdulillah...barulah bertambah manis kan

    ReplyDelete
  2. menunggu yg da tua2 tu pakai tudung... ;-)

    ReplyDelete
  3. lawa org menutup aurat ni, manis dipandang.. syukur lah..

    ada pulak yg elok bertudung, tapi lepas tu bukak balik, kena kekal istiqomah lah batru betul..

    ReplyDelete
  4. As-salam diana..

    Alhamdulillah.. bagusnya.. Masya-ALLAH.. cantiknya dia..

    ReplyDelete
  5. Cantik sangat..

    ReplyDelete
  6. Dia ni mmg cantik....lagilah berhijab . Pesen pulak lebih kurang, mmg meletuplah jadinya

    ReplyDelete
  7. Kalau dah cantik, buka aurat ke, tutup aurat ke tetap cantik. Tapi kalau tutup aurat memanglah lagi mempesona. Betul tak?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();