Skip to main content

DIA TANYA KESAN JIKA LELAKI TERTELAN SPERMA

Assalamualaikum...



Dah dia tanya kita jawab la..kan??
Apa akan jadi kalau lelaki tertelan sperma??
uih..bahaya tuh..boleh bawak mati tau...

Memula sekali sperma tu akan bertelur...
kalau perempuan ada rahim..kan??
lelaki tak de rahim jadi telur2 tu akan membesar jadi
besar..besar,..besar..kat usus...

lama2 usus tersumbat dengan sperma tu,
sebab lelaki mana ada tempat nak beranak..kan??
jadi bila dah tersumbat,
kau akan alami sembelit seumur hidup..



Dah..puas tak jawapan dari makcik nih..
Aih..dah kenapa lelaki pulak nak telan sperma..
kau buat apa sampai tertelan sperma??
tertelan sperma sendiri ke apa??
bawak2 bertaubat la adik2 abang2 oi..
Bukan takat sonsang dah ni..
ni dah sesat tau..

ok lah..jawapan yang sebenarnya..
tak jadi apa2 pun..kau telan lepas tu kau berak dia keluar la sekali..
tapi bahaya untuk kesihatan..
jangan buat lagi ye..

sekian..

Comments

  1. Macam mana dia boleh tertelan sperma dia ? Takkan tadah dalam cawan ? OMG ! Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. cuak la tu sampai tergoogle gitu hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. adik oi , ngko buat apa semalam sampai tertelan sperma hahaha.. kelakar la oii..

    ReplyDelete
  4. Dalam keyword memang senang nak jumpa soalan-soalan mengarut macam soalan tu. Dah kenapa pulak pegi telan air mani sendiri? Haha.

    Mungkin yang tanya tu gay kot. Kalau straight, memang tak terfikir pun benda-benda merepek macam tu.

    ReplyDelete
  5. hahaha...ni lawak.macam sesuatu je kan.jawapan kak Diana memang best.harap yang bertanya tu terbaca.hehehe

    ReplyDelete
  6. Adoiyai..kelakar..

    ReplyDelete
  7. Ini mesti kisah cinta luar tabie ni, suku sakat makhluk zaman Nabi Lut...

    ReplyDelete
  8. Kah3x. Macamana dia tertelan sperma ni? Tadah pakai cawan lepas tu tertelan ke apa ni? *purapurakonpiuslahkonon*

    Nasib baik Kak Diana bermurah hati nak bagi konsultasi percuma. Kalau jumpa pakar, mahu kena caj mahal nih. Kes rare kata omputih *_*

    ReplyDelete
  9. Salam. erk...aku bawah umur, xmau pk..hahaha!

    ReplyDelete
  10. Sometimes adee insan like to try.. X payah nak menganjinglahh..
    Jawab pun care x ikhlas.. Kalau doktor biasenyer baik jer jawapan dier. Hermhh.. Wasted

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …