Tuesday, 3 March 2015

DIA TANYA KESAN JIKA LELAKI TERTELAN SPERMA

Assalamualaikum...



Dah dia tanya kita jawab la..kan??
Apa akan jadi kalau lelaki tertelan sperma??
uih..bahaya tuh..boleh bawak mati tau...

Memula sekali sperma tu akan bertelur...
kalau perempuan ada rahim..kan??
lelaki tak de rahim jadi telur2 tu akan membesar jadi
besar..besar,..besar..kat usus...

lama2 usus tersumbat dengan sperma tu,
sebab lelaki mana ada tempat nak beranak..kan??
jadi bila dah tersumbat,
kau akan alami sembelit seumur hidup..



Dah..puas tak jawapan dari makcik nih..
Aih..dah kenapa lelaki pulak nak telan sperma..
kau buat apa sampai tertelan sperma??
tertelan sperma sendiri ke apa??
bawak2 bertaubat la adik2 abang2 oi..
Bukan takat sonsang dah ni..
ni dah sesat tau..

ok lah..jawapan yang sebenarnya..
tak jadi apa2 pun..kau telan lepas tu kau berak dia keluar la sekali..
tapi bahaya untuk kesihatan..
jangan buat lagi ye..

sekian..

12 comments:

  1. Macam mana dia boleh tertelan sperma dia ? Takkan tadah dalam cawan ? OMG ! Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. cuak la tu sampai tergoogle gitu hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. adik oi , ngko buat apa semalam sampai tertelan sperma hahaha.. kelakar la oii..

    ReplyDelete
  4. Dalam keyword memang senang nak jumpa soalan-soalan mengarut macam soalan tu. Dah kenapa pulak pegi telan air mani sendiri? Haha.

    Mungkin yang tanya tu gay kot. Kalau straight, memang tak terfikir pun benda-benda merepek macam tu.

    ReplyDelete
  5. hahaha...ni lawak.macam sesuatu je kan.jawapan kak Diana memang best.harap yang bertanya tu terbaca.hehehe

    ReplyDelete
  6. Adoiyai..kelakar..

    ReplyDelete
  7. Ini mesti kisah cinta luar tabie ni, suku sakat makhluk zaman Nabi Lut...

    ReplyDelete
  8. Kah3x. Macamana dia tertelan sperma ni? Tadah pakai cawan lepas tu tertelan ke apa ni? *purapurakonpiuslahkonon*

    Nasib baik Kak Diana bermurah hati nak bagi konsultasi percuma. Kalau jumpa pakar, mahu kena caj mahal nih. Kes rare kata omputih *_*

    ReplyDelete
  9. Salam. erk...aku bawah umur, xmau pk..hahaha!

    ReplyDelete
  10. Sometimes adee insan like to try.. X payah nak menganjinglahh..
    Jawab pun care x ikhlas.. Kalau doktor biasenyer baik jer jawapan dier. Hermhh.. Wasted

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();