Monday, 2 March 2015

CHEF TERKENAL KENA LAHAR DENGAN AZWAN ALI

Assalamualaikum...



Tak lama lagi kita dapat la tonton Azwan Ali
dalam satu rancangan memasak ..
kalau tak salah saya rancangan tu namanya
"Aku Yang Masak Kau yang Panas."
Menarik betul tajuk rancangan memasak nih...

Rancangan ni pengambaran nya sedang berjalan.
dan setiap episod seorang selebriti akan disingkirkan..


Bila dah konsep rancangan nya macam tu akan ada lah selebriti 
yang tersingkir..kan??
Entah cemana hari ni giliran Azwan Ali yang tersingkir..
Tu dia mengamuk sakan la dia..
Dah tentu sasaran nya ialah juri program masakan tu..





Setahu saya juri dalam program tu ialah Chef Adu Rahman.
Tak pasal2 Chef dapat gelaran sangkak..eekkeke..
Azwan Ali kalau bab marah2 orang ni memang juara la..
Siapa yang bijak memang tak layan kata2 dia tu...



macam2 la Diva kita nih..
pandai dia tarik perhatian..mesti ada yang tak sabar
nak tonton rancangan yang panas2 ni walaupun dia dah pesan jangan tengok
rancangan ni kalau sokong dia .heheheh

sekian...

15 comments:

  1. Alah Azwan Ali kan mmg biasa bikin set panas....bagus dia punya idea kasi provoke kasi hot...

    ReplyDelete
  2. Macam2 kan dia.. perati je lah...

    ReplyDelete
  3. kontroversi sepanjang zaman katanya AA ni

    ReplyDelete
  4. teringin juga nk tonton...best ni.

    ReplyDelete
  5. Azwan Ali ..adeh.. Lagi suka dia yang mengacara Muzik²..

    ReplyDelete
  6. ini semua trick marketing..huhu

    ReplyDelete
  7. "Aku yg masak ko yg panas"...haha...dengar tajuk pon dah boleh agak...syok ni, mesti panazzz

    ReplyDelete
  8. Hibi.. dh mmg style dia gitu..

    ReplyDelete
  9. well.. azwan ali kan.. hahaha

    ReplyDelete
  10. ini gimik nk tarik perhatian penonton secara x langsung ..tu pasal dunia suka kpd provokasi.. #AA hurmmm

    ReplyDelete
  11. tu semua pon nk dptkn perhatian je kak diana

    ReplyDelete
  12. Rancangan masak apa plak ni? Kat TV berapa? macam2 la Azwan Ali ni.

    ReplyDelete
  13. Alaa.. ni mesti kes nak tolong upkan rating rancangan masakan nilah. Apalagi! AA ni mulut dia mana ada insurans. Kalau diinsuranskan, haruslah rugi company insuran tu. Hahaha.

    Eh, bukan ke sebelum ni dia bergaduh dgn JLo? *_*

    ReplyDelete
  14. Salam...ehh ape daaa~ pening layan psl artis2 bergaduh ni..hadoi~

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();