Tuesday, 10 March 2015

ARTIS SEKARANG MEMANG TAKUT DENGAN WARTAWAN

Assalamualaikum...

Orang kata bila dah masuk dalam dunia hiburan,
dah jadi artis atau selebriti ni kena ada hubungan baik dengan wartawan..
Orang yang kata,makcik pun tak tahu betul ke tak
sebab dah memang nya kita kena ada hubungan baik dengan siap2 je.
bukan takat dengan wartawan je..
dengan peminat pun kena la layan baik...
Ni tidak..kalau peminat tanya benda sensetip sikit dah mengamuk2..
tapi kalau wartawan yang tanya boleh lak sengih macam kerang busuk.
Punya nak jaga hati wartawan..konon!



Teringat kejadian benerapa hari lepas bila ada sorang artis senior
yang update gambar kat IG dengan caption yang mengundang sangat..
dari artis baru sampai wartawan baru dia dok kritik..



Tapi mungkin sebab tersedar yang
nanti kena boikot dengan wartawan...
macam kena kat Shila Amzah tu....
terus dia delete post tersebut beberapa jam kemudian...

kesian artis sekarang..
takut sungguh dengan wartawan ..
sampai nak luah perasaan pun tak berani..
Nampak tak betapa besar nya kuasa seorang wartawan.
Dia boleh jatuh dan naik kan artis dengan sekelip mata je..



tapi..tengok Shila Amzah tu depa boikot
tak de pulak Shila Amzah mereput tak dapat job..kan??
siap bertambah peminat dan masih terkenal di China lagi..

sekian..


11 comments:

  1. Mcm2 dunia artis skrg ni, klau x da wartawan yg popularkn diorg pun susah juga.jdi peranan wartswan sgt pnting

    ReplyDelete
  2. anggap je la rezeki masing.. klu dok ngadap beria pun, blum tentu wartawan bg job kan.. orang pun bukan nak tgk muka kita (artis) selalu...

    ReplyDelete
  3. Yelah.. wartawan sekarang daring2 belaka.. tak boleh silap sikit boikot. Kalau yg silap depa semua bubuh kat kebot warrior.. kiranya wartawan ni sentiasa betul je depa buat

    ReplyDelete
  4. ada wartawan pun payah
    tak ada wartawan pun payah

    itu ler dia dunia hiburan :)

    ReplyDelete
  5. Bermula dgn niat..
    klu niat nak mencarik rezeki..
    insyaƁllah benda2 cmtu boleh kawal..
    tapi klu nak popular je..mmg payah la kan.. :)

    ReplyDelete
  6. dunia hiburan kak kalau dia dok kutuk wartawan kang tak dek pulak yang nak temu bual dia. haha

    ReplyDelete
  7. siankan wartawan skg ni lain macam

    ReplyDelete
  8. teringat zaman majalah Mangga dulu. hahaha. saya pun terpengaruh beli Mangga setiap bulan. hahahaha

    sekarang bila jumpa majalah Mangga, mesti akan terfikir, kenapa la dedulu aku suka beli majalah Mangga. hehehe

    ReplyDelete
  9. sekarang ni yang bukan wartawan pun boleh jadi wartawan express gitu

    ReplyDelete
  10. Dunia artis macam²...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();