Friday, 27 March 2015

ANGKARA CURANG SUAMI GAM KEMALUAN ISTERI

Assalamualaikum...



Seorang lelaki sanggup membalas dendam kepada
isterinya dengan cara yang sangat kejam dan
tidak berperikemanusian.

Marah dengan perlakuan curang isterinya
yang menjalin hubungan sulit dengan bapa saudara sendiri,
si suami naik marah lalu mengugut ingin memotong
tangan tangan isterinya.
Berasakan perkara itu mustahil untuk dilakukan
dia pun memaksa isteri nya baring dann membuka kaki.
Lantas dia dia bertindak melekatkan kemaluan isterinya dengan gam.

Si isteri meronta  dan merayu minta dilepaskan namun
tidak diendah kan suami malah si isteri
dibiarkan begitu saja manakala si suami melarikan diri.

Si isteri berusaha mencuci gam tersebut namun
berasa risau jika tercedera.
Dia jugak takut melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis
kerana risau suami nya akan kembali dan membalas dendam sekali lagi
Sehingga sekarang suami nya masih gagal di kesan.

hehehe..tu la..berani2 nya dia curang..
tapi sisuami tak patut la buat macam tu..
bagi penampor sekali dah la..
hahah..mesti isteri tu serik nak buat jahat lagi..
saya baca berita ni kat mirror .co.uk tak pulak dinyatakan kisah ni berlaku dimana.
jadikan pengajaran..

sekian...

12 comments:

  1. Mak oi. Ganasnya sampai digam terus. Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. selalu dengar bini potong lelaki punya bila curang sekali laki pulak gam bini punya sebab curang.. hahahaha balasan dunia untuk orang curang

    ReplyDelete
  3. Haha...mmg la kesian...tp padan muka jugak! Siapa suruh ko curang...kan dah kena gam!!! Adoiiii macam2...

    ReplyDelete
  4. Hahhahaha punyalah bengang sampai cenggitu ..... siksa woooo

    ReplyDelete
  5. Nah kau.. Kena gam..nak kencing dari mana gaknye tu.. Hehehehhe.

    ReplyDelete
  6. Takutnya...subhanaAllah...tak tau nak komen apa2 diana...rasa mcm manusia ni x boleh berfikir dgn waras lg.

    ReplyDelete
  7. Aduhai, kesian! Mesti sesal separuh nyawa kalau gitu caranya. Jadi fobia terus. Baguslah sekurang-kurangnya si isteri dah tak berani curang lagi selepas kejadian tak diingini macam ni *_*

    ReplyDelete
  8. hihi....gamlah pulak jenuh membasuh tu hihi

    ReplyDelete
  9. gam ape yang dia letak tu,,
    ishh malampau btl..
    yang si siteri pon g curang ng oak sedara buat apa

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();