Skip to main content

ANGKARA CURANG SUAMI GAM KEMALUAN ISTERI

Assalamualaikum...



Seorang lelaki sanggup membalas dendam kepada
isterinya dengan cara yang sangat kejam dan
tidak berperikemanusian.

Marah dengan perlakuan curang isterinya
yang menjalin hubungan sulit dengan bapa saudara sendiri,
si suami naik marah lalu mengugut ingin memotong
tangan tangan isterinya.
Berasakan perkara itu mustahil untuk dilakukan
dia pun memaksa isteri nya baring dann membuka kaki.
Lantas dia dia bertindak melekatkan kemaluan isterinya dengan gam.

Si isteri meronta  dan merayu minta dilepaskan namun
tidak diendah kan suami malah si isteri
dibiarkan begitu saja manakala si suami melarikan diri.

Si isteri berusaha mencuci gam tersebut namun
berasa risau jika tercedera.
Dia jugak takut melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis
kerana risau suami nya akan kembali dan membalas dendam sekali lagi
Sehingga sekarang suami nya masih gagal di kesan.

hehehe..tu la..berani2 nya dia curang..
tapi sisuami tak patut la buat macam tu..
bagi penampor sekali dah la..
hahah..mesti isteri tu serik nak buat jahat lagi..
saya baca berita ni kat mirror .co.uk tak pulak dinyatakan kisah ni berlaku dimana.
jadikan pengajaran..

sekian...

Comments

  1. Mak oi. Ganasnya sampai digam terus. Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. selalu dengar bini potong lelaki punya bila curang sekali laki pulak gam bini punya sebab curang.. hahahaha balasan dunia untuk orang curang

    ReplyDelete
  3. Haha...mmg la kesian...tp padan muka jugak! Siapa suruh ko curang...kan dah kena gam!!! Adoiiii macam2...

    ReplyDelete
  4. Hahhahaha punyalah bengang sampai cenggitu ..... siksa woooo

    ReplyDelete
  5. Nah kau.. Kena gam..nak kencing dari mana gaknye tu.. Hehehehhe.

    ReplyDelete
  6. Takutnya...subhanaAllah...tak tau nak komen apa2 diana...rasa mcm manusia ni x boleh berfikir dgn waras lg.

    ReplyDelete
  7. Aduhai, kesian! Mesti sesal separuh nyawa kalau gitu caranya. Jadi fobia terus. Baguslah sekurang-kurangnya si isteri dah tak berani curang lagi selepas kejadian tak diingini macam ni *_*

    ReplyDelete
  8. hihi....gamlah pulak jenuh membasuh tu hihi

    ReplyDelete
  9. gam ape yang dia letak tu,,
    ishh malampau btl..
    yang si siteri pon g curang ng oak sedara buat apa

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …