Wednesday, 11 March 2015

ABBY ABADI - DOAKAN SAYA BERTEMU JODOH SECEPAT MUNGKIN

Assalamualaikum....

pandai2 je kat Ostajah Abby Abadi dah kawen ..
padahal tuan punya badan tak sah kan pun lagi..memang la nampak macam diaorang dah kawen...
asyik keluar ayat berbunga2..
tapi tu ayat2 cinta je...
macam adik2 bercinta tu...


Abby sendiri mengesahkan yang dia belum berkahwin lagi
dan meminta semua orang mendoakan 
dia segera bertemu jodoh...


Gambar yang tersebar tu??
Itu gambar tahun bila entah...
cuba tengok kat bawah ni..
150 minggu yang lalu ok...



Tu la..lain kali bercinta jangan la keluarkan ayat2 cinta di laman sosial..
boleh mengundang fitnah  Ostajah oi..

Sekian..



8 comments:

  1. susah jadi orang terkenal ni.. kalau orang biasa bercerai orang anggap perkara biasa.. tapi kalau orang terkenal macam2 orang selidik.. kesian..

    ReplyDelete
  2. Rasakan kuasa...tamparan wanita...hee3 itu lagu dia yg paling saya ingat...

    ReplyDelete
  3. pas kawen kawen lagi ... hmmmm dulu berkenan skrg tak berkenan

    ReplyDelete
  4. hmm..moga cepat berjodoh dan kekal sampai ke jannah amin...

    ReplyDelete
  5. kalu x nk org buat spekulasi, x yah laa upload n tulis ayat2 jiwang karat....nmpk sgt attention seeker... diam2 sudah laa ;-)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();