Skip to main content

5 SELEBRITI TEMPATAN YANG SELALU JADI TUMPUAN HATERS DILAMAN SOSIAL

Assalamualaikum...

Artis dan selebriti  kat malaysia ni,
kalau tak de haters tu maknanya tak popular la.
Tapi ada jugak yang popular kerana haters
Nyanyi, belakon  dan mengacara tak seberapa ,cerita panas je yang lebih.
cemana tak mengundang Haters..
Ini 5 artis paling kerap jadi tumpuan haters.

1-Fynn Jamal


Sejak melibatkan diri dalam bidang seni ,nyanyian dan penampilan nya
kerap di kritik malah kisah-kisah peribadi nya juga  jadi tumpuan haters.
Dia juga dikatakan menggunakan anak nya untuk 'meraih simpati orang ramai.


2-Taukey Jambu

Di cop sebagai playboy taukey juga kerap menjadi sasaran haters
yang mengkritik setiap tindak tanduk nya.
tambahan pula taukey kerap memuat naik
gambarnya bersama gadis2 cantik dan seksi.
ini menambahkan lagi tanggapan buruk pada diri nya.

3-Azwan Ali

kerap memuat naik status berunsur sindiran dan kata-kata kesat,
pengacara Diva ini dah tentu mengundang kebencian banyak pihak.
Dia juga dikatakan di banned oleh beberapa wartawan hiburan.
dan kembali bermasam muka dengan pengacara no1 Malaysia gara-gara
tindakan haters yang suka melaga-gakan kedua-dua pengacara popular ini

4-Sharifah Sakinah



Pelakon yang sudah pun mendirikan rumahtangga ini
pasti mendapat tumpuan haters setiap kali dia memuat naik gambar nya di laman sosial.
Pernah gambar-gambar dan video perkahwinan nya
menjadi kecaman dan dikatakan seakan-akan kebaratan
dan sudah tentu suami nya juga menerima tempias dari gambar2 tersebut.
namun dia tidak pernah membalas setiap kritikan haters terhadapnya.
penampilan nya juga sering di kritik kerana dikatakan terlalu.



5-Rozita Che Wan
Ada segala-galanya..
mungkin ini lah punca mengapa haters muncul
dan memberi komen2 pedas pada setiap gambar nya.
walaupun penampilan nya yang sudah berhijab namun
haters tetap haters.. :)

sekian..

Comments

  1. Dan jwpn mrk... bkn semua yg kita buat org suka ;)

    ReplyDelete
  2. Haters tetap ada di mana2...buat baik ke tak baik ke kalau orang dah tak suka apa boleh buat kan...yang penting mereka tu tetap maju ke depan...

    ReplyDelete
  3. rozita che wan pon kena? apa salah dia? huhu.. nampak mcm okay jer

    ReplyDelete
  4. kita yang tak retis ni pun ada haters apatah lagi retis yang muka keluar masuk tv,majalah, internet bagai.. tiada haters umpama tak wujud seseorang manusia tu di muka bumi hahahaha

    ReplyDelete
  5. dlu che ta pernah kuarkn statement 'seksi tu hak sy' ramai org kecam dia tapiii lani dia dh fully hijab so yg dok kecam dia ni jadi apa kn?? so kita doa kn je yg terbaik utk depa2 ni kn..

    ReplyDelete
  6. Untunglah org yg dikecam tu sebab mereka dapat pahala,....
    Sabar ajelah....nama pun artiskan...

    ReplyDelete
  7. Biar apa pun komen diberi mereka bukan ambil peduli kan Dee. Begitulah kalau dah jadi selebriti.

    ReplyDelete
  8. lagi org kutuk lg glemer depa ni kan .....

    ReplyDelete
  9. bkn artis sndiri pon kita yang org biase pon ade haters jugak kan..
    kat mane2 same je..
    lagi org kenal lg ramai haters..
    btl ke cmtu
    hehee

    ReplyDelete
  10. Haters dimana²..bersabar je la kan

    ReplyDelete
  11. Ramai lagi yg selalu jadi mangsa. Hanez Suraya. Abby Abadi. Rosmah. Ramai lagi la. Tp selain drpd Che Ta, yg 4 org lagi tu mcm boleh setuju je kenapa ada ramai haters. Hahah.

    ReplyDelete
  12. Hmmmm. Begitulah dunia artis. Pujian dan kritikan tak lepas.

    ReplyDelete
  13. Ini memang harga yang harus dibayar bila menjadi tumpuan orang. Yang susahnya bagi golongan tumpuan macam ni, buat apa pun salah. Buat baik salah. Buat jahat memanglah salahkan! Kesian kat mereka tapi untunglah banyak pahala dapat kat mereka!

    ReplyDelete
  14. DivaAA lah paling win! Haters sila ke Neraka! Selamba je dia sound gitu.. >,<

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …