Skip to main content

3 TAHUN BERCINTA DENGAN SUAMI ORANG



Slm..sy x setuju dengan apa yg awak tulis dlm blog mengenai bercinta dgn suami org.Semua yg awk tulis x betul.Sy bercnta dgn suami orang dah 3 thn.Dia tak mcm yg awk tulis.dia baik dn bertanggungjawab tapi sy x bergantung pada dia sepenuhnya.Kadang2 sy yg belanja dia sarapan.prnh jgk sy pinjamkan duit pd dia.Dia selalu cakap dia lelaki yg teruk sebab  x dapat nk kahwin dengan saya buat masa ni.memg dia jenis berterus terang.X mcm lelaki lain yang sll janjikn bulan bintang.Kejujuran dia yg buat sy masih setia dgn  dia.len kali nak tulis biarle dr pnglman.bkn min hntam je.baik deleteje blogpost tu.semua tu tak betul.salam

*********************************

Amboi..amboi..suka2 hati je nak suruh saya delete entry saya tu ye??
apa ingat saya tulis entry tu guna jari awak ke cik kak oi..
kalau saya cakap awak ni ngong satgi awak marah pulak..
tapi terserlah ngong awak tu tau..

nampak sangat dia tau kelemahan awak yang 
mudah simpati dengan dia..
Ye la..dah nama pun cinta..kan??
Bab2 lain sah2 awak buta..

Sekali dia buka cerita sedih..
awak terus kesian..tak pelik pun dia akan 
gunakan helah cerita sedih tu lagi untuk cekik duit awak..

kalau betul dia nak kawen dengan awak
dah lama dia kenalkan awak dengan isteri dia..
Saya percaya awak mesti tak pernah dikenalkan dengan keluarga dia..kan??
sebab dia tau memang isteri dia akan mengamuk la..
Duit pun pinjam dengan awak...ada hati nak kawen lagi..
Entah2 keliling pinggang hutang nya tu..

terimgin pulak saya nak tengok muka kekasih awak yang 
hati nya suci bersih sangat tu??

Apa kata awak tawarkan je diri untuk 
tanggung semua majlis kawen awak berdua nanti..
Kalau dia betul2 nak kawen dia akan terima cadangan tanggung duit kawen tu..
tapi kalau dia mengelak..erm..sah2 la ada sesuatu yang dia plan baikkkkk punye!!

kawen cepat2 sebab tak sabar sangt saya nak tengok kesudahan nya nanti..


bubye..kawen jemput i tau..

sekian..

Comments

  1. ahahahaha... adei... ade jgk hamba Allah tergamak komen gitu.kih3..

    ReplyDelete
  2. wah.. berani yek dia.... macam nak ganyah je itu perempuan....

    Nampak sangat laki tu tak MAMPU oit.. mana leh poligami.... hak orang semendang ko suka kan.... baca komen aku ni... ohohoh

    ReplyDelete
  3. Komen jujur ikhlas dari hati lah kan? Kalau lelaki tu betul nak jadikan isteri... tak perlu tunggu sampai 3 tahun kan? lelaki tu sendiri akan uruskan segala2nya untuk perkahwinan...

    ReplyDelete
  4. HMM KALAU CARI PENYAKIT MMG AKN DPT PENYAKIT..

    ReplyDelete
  5. Btl kata Kak Farah, wat apa nak tunggu smpai 3 thn kan

    ReplyDelete
  6. pandai suami orang tu mengayat perempuan ni..kesian jugak...huhuhu

    ReplyDelete
  7. Lupakan lah laki org tu. Nampak sangat dia tak mampu nak sara lebih dari satu isteri. Jaman bercinta memang indah. Semua sanggup buat khenn. Janganlah sakiti hati kaum sejenis sendiri. Tak kena dgn batang hidung sendiri memang senang berkata².

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. ada jugak komen mcm ni..

    tp actually sy pun pernah terbercinta dgn suami org, Ter ya bukan nak pun. 4 bulan je sbb masa tu xtau dia suami org, bila bini dia msg mmg sy terus angkat kaki. No heart feeling mse tu sbb paham2 sendiri la cne perasaan kacau rumah tangga org.

    ReplyDelete
  9. Kalau boleh ... say NO to laki orang !

    ReplyDelete
  10. alahaiiii... x tau nk gelak nk tumpang kesian

    ReplyDelete
  11. perkara biasa bila dia buat dia rasa betul, kita tengok rasa something wrong.

    ReplyDelete
  12. Sebagai lelaki saya tergelak guling2 baca catatan budak tu. Mesti budak tu terlalu cetek pengalaman bercintanya,mudah terpedaya dengan pujuk rayu. Cinta adalah sebuah sihir yang agung, ketika mabuk bercinta semuanya bagus, kentut yg lebih busuk dari bangkai biawak pun bila terhidu ketika bercinta rasanya wangi. Simpati dengan dia, simpati sungguh-sungguh...

    ReplyDelete
  13. Dia hubungi diana nak bagitau pandangan dia tentang bercinta dengan suami orang 3 tahun?

    fuh.....

    tolonglah jangan bercinta dengan suami orang..

    ReplyDelete
  14. sang lelaki nak komen gak, kalau lelaki bercinta lagi, cinta sebenarnya hanyalah berada ditangga nombor dua (kebanyakan, tak semua, tp mana yg benar, sesungguhnya lelaki itu adalah rare gem) di tangga yang pertama dalam benak LELAKI ni adalah... mintak maaf ckp... SEX. lagipun pompuan ni tak SEBUTKAN dia dah havin sex ngan that guy ke belum.... kalau dah... mintak maaf ckp... sekadar jadi stok penyedap je lah.... peace!

    ReplyDelete
  15. hahaha..serius lawak gila budak ni tulis...adoi lah....menghabiskan masa dengan sia2 je berkwn 3tahun tp hubungan ntah ke mn....jgn nt menangis x berlagu plak ye dik

    ReplyDelete
  16. Dah nampak dia yg keluar duit tu yg buat laki org tu syg pd dia. Maklumlah ibarat mesin ATM. ooppssss...hehe..

    ReplyDelete
  17. Betul tu DR....lelaki gini mmg sengaja cari kesempatan. Dating pun dapat kenyang pun dapat. Rugi pompuan tu sebab dia kena belanja. Alang alang nak cari suami org biarlah kita tak digunakan dari segi wang ringgit dik. Kalau nak jugak dengan suami oranglah..... tapi kalau boleh carilah yg bujang tak pening kepala dengan madu nanti....
    Apa apa pun hanya Allah yg mengatur qada dan takdir takut nak cakap lebih lebih...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …