Sunday, 15 March 2015

13 GAMBAR ARTIS MALAYSIA DI ZAMAN KANAK-KANAK

Assalamualaikum...

2 hari ni memang entry tak berfaedah je la ye..
makcik tak boleh nak fikir apa nak tulis sebab sambil menaip ni sambil jadi cikgu..
nak entry yang berfaedah tunggu esok je la..
hari ni nak ajak kawan2 layan gambar-gambar lama artis malaysia..
gambar zaman diaorang budak2 dulu..masa kecik2 comel2 suci murni gitewww.
hheheheh


Nabila Huda..patut la sampai besar suka kemban..ekekke..
comel nya dia debab!

Sharol Shiro
cuba teka yang mana satu Sharol Shiro?
dia yang kat belakang tu..yang pakai baju bintik2 rimau..hehehh


Scha Al yahya..
lelaki yang sebelah dia tu Syed Sobri..bapak saudara dia tak salah..
Syed Sobri ni popular tau zaman2 80an dulu..



Akim
..muka suci sangat nih...paling tak berubah dah tentu mulut dia..
24 jam ternganga je..hahah


Stacy..
teka lekas..Syacy yang mana satu..
Tak yah teka la..
Stacy yang kiri sekali..
baju ada doll tu...


Faezah Elai..
Yang ni tak payah teka la..
muka dari kecik sampai besar tak berubah..
Faezah Elai yang pegang daun tu ye adik2..:)

Diana Danielle
kecoh jugak cerita dia bergambar seksi tu..kan??
pelik jugak la sebab belum kawen dulu mana ada dia seksi2 macam tu..
dah kawen menjadi2 pulak..
dulu takut kat mak kot...
Sebab ada dulu pernah dengar cerita mak dia akan 
ikut je dia kemana dia pergi..


Rita Rudaini..
sebelah tu abang dia..Bila tengok muka abang dia tu baru perasan sebenarnya 
wajah anak2 Rita ni memang ikut belah Rita..
tak de pun yang ikut muka cam belah bekas suami dia..kan??
sikit2 je ada..tapi banyak nya ikut muka keluarga Rita..


Hafiz Suip
kecik2 dah menyanyi rupanya..
padan la vokal mantap..
makcik dulu besar2 gini kalau menyanyi memang nak kena bebel
dengan opah la...
dan2 dia suruh mengaji..hahahah


Tiz Zaqyah
memang muka sama...
kan??


Fazura..
Dari kecik dah cantik....


Juliana Evans
mak dia melayu kan??dia ni seksi sangat la sekarang..
Mujur tak kawen dengan Sam Bunkface..
sebab Sam tu nampak cam alim sikit..
heheheheh


Johan Asari..
sebelah tu kakak dia..dia yang baring tu..comrl..kan?
Dah besar kacak pulak..eh!!kesitu pulak makcik nih...



sekian...


10 comments:

  1. kanak-kanak kan DR, comel sokmo lah... ;)

    ReplyDelete
  2. Prtma kali tgk gmbr diorg time kanak2 ni

    ReplyDelete
  3. Heheh..baru tau scha tu anak buah syed sobri.. Suka entri ni..

    ReplyDelete
  4. best jugak ni dpt tengok gambaru diaorang time kanak2

    ReplyDelete
  5. Comel ek kecik-kecik..dah nama pun kanak-kanak =)

    ReplyDelete
  6. comelnyaaa pajura =) adus memang suka pajura ehehe..

    ReplyDelete
  7. rita rudaini dr kecik memang comel kan

    ReplyDelete
  8. Brutallah muka Tiz Zakyah masa kecil dulu tapi Fazura memang sweet dan comel sejak kecil lagi. Bila tengok gambar abang Rita memang betullah, sama je bentuk dengan anak-anak Rita sekarang. Baguslah ikut belah emaknya dah belah bapak pun tak berapa nak kisah sangat. Eh, ke situ pulak Kak Ton bergosip *_*

    ReplyDelete
  9. comel ye mereka
    ni kalau letak gambo saya, mahu lagi comel ni...hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();