Skip to main content

TARIAN INDIA SITI NURHALIZA DI ANUGERAH MELETOP DIPERTIKAIKAN

Assalamualaikum...

Siapa tengok Anugerah Meletop Era malam tadi??
mesti ramai yang tengok nih sebab nak tengok Siti Nurhaliza..
Sedia maklum Siti kan dah lama tak masuk rancangan anugerah2 yang kena undi nih..
terkejut juga la sebab nama dia ada dalam senarai pencalonan dan siap menang lagi..
Bukan ke dulu dia kata tak mau masuk pertandingan yang undi2 nih??
Apa pun tahniah le sebab menang 2 Anugerah ye Siti...
Ramai juga yang pertikaikan kenapa Siti tak tarik diri macam ABPBH .
sebab Siti bukan di tahap ni lagi..Tak sesuai sangat..kan??


Tapi dalam pada tu ada satu lagi perkara yang 
dipertikaikan tentang Siti malam tadi..
ianya berkaitan persembahan Siti bersama penari2 Istana Budaya
yang menarikan tarian India di awal persembahannya..


Ada yang kata gaya tarian Siti tu tak ubah macam 
patung kat kuil Hindu dan nampak menyeramkan..
Betul ke nih??


Ini gambar persembahan yang dimaksudkan tu...
Ada rupa patung kuil hindu ke??
Erm.....
kalau nak tengok persembahan yang ada macam patung kuil yang diaorang maksudkan tu boleh la tengok kat sini..


Macam2 la diaorang nih..mata tu nampak je semuanya...
kalau mata yang mengantuk 24 jam macam saya ni memang tak perasan la benda2 gini..
ehheheheehh

sekian..

Comments

  1. Diorg nie fikir mendalam sgt . Nampak cantik jer , seni dalam tarian .

    ReplyDelete
  2. tak tengok lah pulak yang ct menari semalam

    ReplyDelete
  3. kurang minat tarian datuk ct semlm. lama nk tunggu dia buka mulut nyanyi, lbh kpd byk tarian. org nk dgr dia nyanyi je.

    kelakar giler part johan diumum anugerah top meletop...lawak...mula2 buat bising. bila nama dia dipanggil terus terpana. speechless.

    ReplyDelete
  4. Akk xtgk pun sbb xthu pun.hahahah.kalau tau ada ct akk tgk...hehehhe.xpe nti tgk ulanganla.astro kan suka ulang2..kikiki

    ReplyDelete
  5. xtengok lagi anugerah meletop ni..tunggu ulangannya.

    ReplyDelete
  6. Alahai...mmg ada nampak macam patung kat kuil tu la.. Hehehe..

    ReplyDelete
  7. Pendapat Kc senang je. Dato CT ada kelas dan level dia yang tersendiri. mcm tak best je tgk dia menari camtu.

    ReplyDelete
  8. Tak tau pun Ada Anugerah meletop. Nampak benar dah lama tak tengok tv

    ReplyDelete
  9. biasalah.. penambah perisa baru sedap.. huhu.. alise lansung tak tengok ame ni..

    ReplyDelete
  10. huhu tarian india plak skrg

    ReplyDelete
  11. tak tgk sbb tak minat rancangan berunsur cam ni ...aku kan pelik orgnye hahahha

    ReplyDelete
  12. Tajam mata dorang ni ek? Apa pun tahniah buat ct sbb dia mampu buat tarian tu. klu saya sah2 x reti walau berbulan belajar

    ReplyDelete
  13. kalau mate tu tajam bende2 kecik pon leh nampak kan..
    tp ayu xsempat pontgk anugerah nie..
    xrisao pon sbb astro kan rancangan ulang ulang

    ReplyDelete
  14. takde la tengok sgt tarian ct.. lebih kepada dgr nyanyian dia.. hihi

    ReplyDelete
  15. Alaaaa x smpt tgk.nt nk tgk ulangan lah.hehehe

    ReplyDelete
  16. Okje pun selalu gak ngantuk DR....hihi langsung tak tengok Anugerah Meletop ni haha....Mana pergi yeh malam tu lupa sudah!

    ReplyDelete
  17. Rasanya patung yang banyak tangan dekat belakang macam tu nama dia patung durga. Hahahahaha

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …