Skip to main content

NAK MUNTAH AKU TENGOK MUKA KAU.BURUK SANGAT

Assalamualaikum...



Terkejut makcik tengok muka sorang manusia nih..
Elok2 diciptakan wajah yang elok..
Diubah pulak jadi buruk macam tu..
Punya la ramai manusia yang nak cantik,
nak wajah sempurna dia pulak boleh ubah muka dia jadi buruk giler..

Meh la tengok gambar2 ni ye..
jangan ada yang pengsan sudah la...




Awal nya dia hanya memasang implants di dahi...


Terpengaruh dengan watak Marvel Red Skull ini membuat kan 
Henry Damon. 37 ,melakukan perubahan keatas wajah dengan dengan memasuk kan implants 
yang mengubah bentuk wajah nya.


Wajah Damon sebelum bertukar menjadi buruk   Marvel Red Skull ..

Sekian..



Comments

  1. Allahhhhhhhhhhuakbar....ish mcm2 diorang ni xd keje

    ReplyDelete
  2. antara golongan yg kufur nikmat...kesiannn

    ReplyDelete
  3. Sian. Lama2 mesti dia nyesal tu.

    ReplyDelete
  4. gile nk sgt jd setan huhu ....
    ingatkan org ubah nk jd lawa je ..ade jugak yg cam ni ek .. obses ni

    ReplyDelete
  5. trus ke kotak komen, xnk tgk muka buruk punye pasal.. aiyakkkk

    ReplyDelete
  6. Ya Alkah! Teruk nye muka die.. sebelum dia buat perubagan tu, hensem jugak. Manusia manusia

    ReplyDelete
  7. Tu la manusia tak pernah puas dengan apa yang di miliki.. elok2 rupa manusia.. dah jadi rupa syaitan hahahaha

    ReplyDelete
  8. Ya Allah..ape la diubah ape yg Allah dh ciptakan..makin teruk lg ade la..

    ReplyDelete
  9. pelik2 lah.. kalau jumpa memang lari.. terkejut..huhu

    ReplyDelete
  10. pelik2 lah.. kalau jumpa memang lari.. terkejut..huhu

    ReplyDelete
  11. Sedih..kasihan....
    Ni lah padahnya kalau tiada hidayah..berdoalah moga kita semua sentiasa di bawah hidayahNYA

    ReplyDelete
  12. sangat menakutkan manusia macam ni

    ReplyDelete
  13. nauzubillah...terkejut tengok muka dia..hish

    ReplyDelete
  14. Pelik-pelik je bila dah terpengaruh sangat dengan filem. Tak rasa menyusahkan ke bila dah sampai ke macam tu tahap nak ubahsuai muka.

    ReplyDelete
  15. Allahu Akbar!
    da elok elok, buat jadi buruk plak :(
    kufur nikmat!

    ReplyDelete
  16. Pelik beno wajah pilihannya..

    ReplyDelete
  17. Salam, hmm benda2 mcm ni mmg sgt aneh... (u_u)

    ReplyDelete
  18. Tak tahulah nak panggil dia ni spesies apa. Elok-elok muka tu Allah bagi boleh pulak diubah jadi macam ni rupa. Mungkin padanya nampak dah cantik dan ganteng sangat. Pada pandangan mata saya, memang tidaklah :(

    ReplyDelete
  19. Sayangnya muka dah ensem2, bertukar jadi rupa saitonnnnn.... seram plak..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …