Monday, 9 February 2015

JANGAN MENYESAL KALAU DAPAT SUAMI MISKIN

Assalamualaikum...

Saya baca cerita lawak ni..
baca pulak dengan suami..
Senyum meleret je dia....hahahah..



Memiliki Suami Miskin
Seorang isteri marah pada suaminya untuk kesekian kalinya.

Isteri: "Mengapa kamu tidak memberitahu saya terlebih dahulu yang kamu miskin hah!"

Suami: "Saya sudah beritahu kamu, kamu hanya mengangguk dan tidak mahu memahami.."

Isteri: "Apa yang kamu katakan?"

Suami: "Saya beritahu kamu, cuma kamulah satu-satunya milikku di dunia ini.."

Isteri: "???!!!"


Hahahaha..lawak kan...
Ayat lelaki masa time bersumpah setia dulu..
kalau ada kekasih awak pernah
cakap macam ni jangan sesekali awak menyesal bila dah kawen nanti ok...

sekian..

19 comments:

  1. Haha.. ingatkan ada tersirat tapi rupanya maksud tersurat je ye.. lawak

    ReplyDelete
  2. Terbaeekkk..... :))

    ReplyDelete
  3. haha.. gelak sy baca ni. pndai laki tu brkata2. prempuan tu ja yg tak pham. hehe

    ReplyDelete
  4. itu pun susah orang nak faham..kalau dapat yang miskin ..redha sahaja kerana yang miskin boleh jadi kaya bila tiba masanya..yang penting tabiat untuk berjaya itu ada.

    ReplyDelete
  5. Tak apalah dapat suami miskin atau isteri miskin kerana miskin dan kaya tak semestinya melambangkan kebahagiaan...

    ReplyDelete
  6. ungkapan tersurat yg sejelasnya. tp klo org tu cakap kat kita, mesti kita ingat kita yg duk rangking nombor 1 dlm dirinya. hihi.. terimalah suami seadanyaa..

    ReplyDelete
  7. Hihi... jgn pakai angguk aje kan Dee. Last dah kawen baru tahu:)

    ReplyDelete
  8. Hahahahahaaha ! Redho jelaaaa. Kahkahkah. :D

    ReplyDelete
  9. Hahahahaaa tula masa bercinta semua manissss

    ReplyDelete
  10. huhuhu berusaha la untuk ubah nasib diri ....

    ReplyDelete
  11. haha..lelaki tu tak bohong, perempuan tu je yang tak dengar betul-betul.hihi

    ReplyDelete
  12. lawak juga..bila dah cinta..inilah jadinya.

    ReplyDelete
  13. Cintakan buta ....time tu tak kira dah miskin ke pape, janji dpt bersama memadu cinta. Lepas kawen baru tau perlunya duit dan harta sedikit sebanyak

    ReplyDelete
  14. jujur betul ayat suami dia . si isteri x paham . huhuu

    ReplyDelete
  15. Salam! Hahahahahaha sengallll !!

    ReplyDelete
  16. Hahaha! Nasiblah. Dia dah berterus-terang dah tu :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();