Skip to main content

INI INSTANT SHAWL PALING MUDAH NAK PAKAI

STICKY POST!!!
Scroll untuk entry terbaru..

Assalamualaikum....

Bagi orang perempuan ,bila nak keluar bukan saja ambik masa nak kena pilih baju yang sesuai dan selesa tapi nak pilih tudung pun ambik masa jugak..
Tudung kena sesuai dengan baju,selesa,dan yang penting menutup aurat..



Beberapa hari lepas saya didatangi sahabat baru yang buat saya jatuh cinta  pandang pertama..jatuh cinta sebab bukan saja cantik tapi memudahkan saya .. Instant Shawl yang memang buat saya rasa selesai masalah tiap kali nak pakai shawl.tak payah nak lipat2,tak payah nak bentuk kan ..sebab dia dah terbentuk sendiri..awak tinggal pin kan saja...



Tak sampai 20 saat dah siap..


Paling saya suka dah tentu lah labuh nya..memang menepati citarasa saya
sebab ianya boleh kita adjust..nak labuh ke ke singkat ke...
dan yang best nya kain dia berat dan sejuk,.
dah tentu lah dia tak jarang..jadi saya tak payah nak pakai innner yang tutup leher tu.

Muka saya yang tak cantik ni terus nampak cantik bila sarungkan Shawl ni.hahaha

kain dia boleh berubah2 warna ikut cahaya tau..
cantik sangat..lagi2 yang pakai tu makcik...muahahahaha..

harga cuma RM35

berminat??

hubungi 


FB fanpage : safuraonlinediary
FB Shop : moms madness garage
Blog Shop : Safura Online Shop
IG Shop : safuraonlineshop

sekian..

Comments

  1. Haha.. pakai model ni pasti laku betul shawl ni..

    ReplyDelete
  2. sekarang cari instant shawl je g mana2.. dah tak rajin nak lilit2 macam muda2 dulu. hee....

    ReplyDelete
  3. dah macam muka maisara pulak tengok..

    ReplyDelete
  4. salam singgah sini sis...wahh...memang cantik tudung tu...jimat masa nak pakai ni...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Jemput join GA hadiah iPhone 5s ;)
    http://www.mrsyatie.blogspot.com/2015/02/iphone-5s-giveaway-by-syafiqspecki.html

    ReplyDelete
  9. Ehhh dah mcm model tudung sbnr. Cntik

    ReplyDelete
  10. bagus ni . baru lah tak lama ambil masa nak pakai tudung

    ReplyDelete
  11. Mnarik... Tapi ttap suka pkai yg belit2., hihi

    ReplyDelete
  12. harus menutup bukan membungkus tubuh itulah yang syar'i

    ReplyDelete
  13. Heee masyehhh kakak ku sayanggggg.huaaa terharunya sbb akk sudi pakai.semoga akk dimurahkan rezeki kak.

    ReplyDelete
  14. menarik, boleh dihadiahkan kat isteri nih... huhuhu mekasih kerana berkongsi

    ReplyDelete
  15. Huhhh..klu ini macam, lagi senang maa..boleh belanja isteri ni.

    ReplyDelete
  16. Wah..baru terfikir nak cari instant shawl ni...macam tau-tau aje Diana ni...:)

    ReplyDelete
  17. Apalah Dee ni tau. Kakak tengok Dee tu cantik-comel tau. Boleh jadi duta shawl ini tau. Kakak pun terpikat dah:)

    ReplyDelete
  18. menarik! org yg suka pakai shawl wajib beli ni ;-)

    ReplyDelete
  19. X prnh pakai shawl. Nk try jgk la sehelai.

    ReplyDelete
  20. Ooo beli ngan rara ke? Harga terbaik. Teringin nk pki. Agak2 muka bolat cam saya ni lawa x ek pakai

    ReplyDelete
  21. wah cantekk laaa
    heee boleh gak usha2 ni nanti ha..
    sbb ayu mmg suke pon pakai shwl instant ni..
    mudahh

    ReplyDelete
  22. Eh, murah. Nak skodeng gak la safura tu. Dia tanak bg saya tudung percuma ke satu utk advertorial? Hakhak.

    ReplyDelete
  23. Made from abalone shells, they are good for keeping a sweater or an open cardigan stay in place.http://www.reclaimingheart.com/hijab-review-hiddenpearls-uk/

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …