Thursday, 26 February 2015

INI 5 NEGARA YANG RAKYATNYA PALING RAMAI CURANG

Assalamualaikum...

Dulu saya selalu fikir  orang Korea paling  ramai curang..
Sebab bila tengok drama keluarga Korea yang saya tonton
setiap malam tu mesti ada selit babak suami curang atau isteri curang.
Rupanya Korea bukan negara pertama yang rakyat nya paling ramai curang
nak tahu negara mana ??



5- perancis -43%

4- jerman- 45%

3-Itali- 45%

2-Denmark- 46%

1-Thailand - 56%


hahhhaaha..siapa sangka rupanya rakyat negara jiran kita tu
rupanya paling ramai yang  curang.
padan la kita pun ada terima tempias2 nya sikit,
hahhahha..maklum la..adik-beradik katanya..:p

Industri pelacuran di thailand sedikit sebanyak
menyumbang kepada kes kecurangan yang tinggi di Thailand.
malah Patpong iaitu sebuah kawasan yang sangat aktif dengan
aktiviti pelacuran menjadi tempat yang paling kerap di kunjungi pelancong
tempatan dan luar.


Sebuah survei yang dilakukan oleh Syarikat Kondom Durex
mendapati 56% rakyat Thailand yang terlibat dalam survey pernah curang.

sekian...

9 comments:

  1. X sngka plak erkk sebegitu byk

    ReplyDelete
  2. huish nasib baik malaysia tak tersenarai..

    ReplyDelete
  3. Keputusan kajian sentiasa berubah2, dulu pernah baca kajian oleh sebuah syarikat tuala wanita yg kata Malaysia adalah antara negara suami & isteri paling curang, sekarang Thailand pulak...

    ReplyDelete
  4. Rajin sungguh manusia mengkaji.. sampai negara mana paling banyak kes curang pun depa buat survey.. rupanya rakyat Malaysia masih ramai yang setia sebab tak duduk dalam top 5 kan hehehehe

    ReplyDelete
  5. jangan berjangkit ke negara kita sudahlah...

    ReplyDelete
  6. Salam, yup...industri pelacuran diorang mmg rasanya penyumbang besar utk kes2 curang kat sana..mmg sini dah tempias dah..

    ReplyDelete
  7. Nasib baik. Fooohhhh...[tarik napas].
    Tadi ingatkan Malaysia ada termasuk skali.
    Pompuan Thailand kan cantik2, kalau Vietnam saya tengok x cantik mana.
    Tapi, bukan tengok cantik pun kan.. Yang penting service tip top.
    Erghhh... Mase buat xsedar diri..bila dah kene HIV tau pulak takut.

    ReplyDelete

  8. Malaysia negara paling ramai setia kut, terutamanya setia pada pemimpin.kehkeh

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();