Skip to main content

FAZURA SINDIR ZIZAN DI INSTAGRAM

Assalamualaikum...


Sejak 2 minggu lepas dah dengar cerita-cerita yang Fazura tak berapa suka dengan persembahan Zizan dan Virus dalam maharajalawak mega 2014.Sejak tu dari tu setiap tweet atau caption fazura sering dikatakan ditujukan untuk Zizan.



Hari ni sekali lagi ramai yang menyangka caption yang diletak kan Zizan di salah satu gambar nya bersama Johan dikatakan ditujukan untuk Fazura.

Beberapa jam kemudian Fazura pulak memuat naik satu gambar yang dikatakan menyindir Zizan Razak.



Tapi bagi saya.saya tak rasa caption di gambar Zizan tu sebenarnya ditujukan pada Fazura.Saya rasa dia tujukan untuk bekas pengurus dia dulu.Yang kes naik turun naik mahkamah tu..betul tak??



Dan gambar yang dimuat naik oleh Fazura tu juga bukan ditujukan pada Zizan tapi pada 
penyokong-penyokong  Zizan dan Virus yang tak habis2 menyalahkan Fazura 
diatas kegagalan kumpulan Virus layak ke pentas akhir Maharajalawak Mega 2014.

Penyokong2 tu jadi batu api je ..heheheh

sekian...



Comments

  1. Tak kisahlah nak upload ape status sekali pun. Yang penting , asal la Fazura ni cantik sangat. Hahahahahaha.

    ReplyDelete
  2. Kiut lah fazura ni..

    ReplyDelete
  3. Sangat positif kak diana ni... haha... tapi betul jugak... masing2 profesional... peminat yang overrrr

    ReplyDelete
  4. Hmm.. Ada juga terbaca.. Ragam dunia retis..

    ReplyDelete
  5. Media sosial kalau kita up status, ada jer orang yang salah faham . Past tu emakan cili . Kan , kan , kan .

    ReplyDelete
  6. Wow bekengnyo,,,Happy blogging

    ReplyDelete
  7. Ha sudah......mana yg betul mana yg salah sebenarnya ni. Hanya mereka jer yg tahu...Bukan ke masuk ke tidak ke final tu ditangan pengundi...

    ReplyDelete
  8. Itulah namanya dunia artis - dunia pendek akal dan dunia mulut tak bertapis...

    ReplyDelete
  9. Memang betul kak.. penyokong la punca bikin "hangat".. hehe

    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  10. apepun tak payah nak terasa sangat dalam dunia artis ni..salah post lain jadinya kan..

    ReplyDelete
  11. Tah apa2 derang ni. Tak dpt nak digest.

    ReplyDelete
  12. apapun, aida x suka virus tak masuk final :(

    ReplyDelete
  13. Entahlah tak tahu nak komen apa sebab tak tengok pun rancangan ni. Biasalah juga baling batu sembunyi tangan. Hakikat yang sebenarnya hanya mereka jua yang tahu. Para penyokong memang seronok jadi batu api :)

    ReplyDelete
  14. zizang tak boleh bergabung ngan kump lain.. x best... kena ngan johan jugak

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …