TIPS RUMAHTANGGA DAN POLIGAMI CARA RASULULLAH

Assalamualaikum...



Kita tak kan tahu selagi kita tak melalui nya..
Wah!ayat mula tu kemain lagi..
Ayat tiru kat buku je tu...hehehhe

Selagi belum kahwin selagi tu la kita tahu
cemana rasanya bila berada dalam alam perkahwinan tu..kan??
Bila dah kawen tahu la kita kat mana nak berdiri,
kat mana nak duduk supaya dalam rumahtangga tu ada keseimbangan.
tak la lantainya terjongket dan kita jatuh ke bawah..



Kena jugak la timba ilmu dari orang yang berpengalaman .
cedok2 sikit rahsia kebahagian rumahtangga dari orang lain.
Seperti yang sahabat kita ni kongsikan..
Entry pendek tapi terkesan..
Kik sini untuk baca tips umahtangga yang terbaik dari Fiza.




Bila dah mantap ilmu rumahtangga
siapa tahu ada rezeki boleh berpoligami..
tapi poligami cara Rasullullah la yang paling baik..
Seperti yang dikongsikan oleh blogger Ieta ni.
saya suka entry ni sebab lepas baca saya rasa macam
terbuka sikit minda saya ni untuk menerima poligami.
yang penting suami kena ikut cara Rasullulah..

Ini ialah 2  entry terbaik 2014 yang terpilih untuk
SEGMEN ENTRY TERBAIK 2014 hari ini..
Kita tengok entry mana yang kan terpilih lagi esok ye..
jemput singgah dan baca entry2 terbaik  di atas..
terima kasih.




sekian..


Post a comment

7 Comments




  1. DAH BACA DAH TADI..SATU ENTRY YANG MENARIK SNGAT

    ReplyDelete
  2. Bagi saya poligami terbaik ialah poligami yang pernah diamalkan oleh seorang alim yg tinggal kat kampung saya masak kecik2 dulu. Kedua-dua isterinya tinggal dalam satu rumah yg sama(tapi bilik lain-lain), kedua-dua isteri sering tolong menolong (termasuk ketika madu bersalin dan penjagaan anak madu).. Nampak keluarga mereka sangat harmoni...

    ReplyDelete
  3. Trims ksh Kak prkongsiannya..mcm lya ni memg cocok cari tips beeumahtangga yg bahagia

    ReplyDelete
  4. Alam perkahwinan memnag penuh cabaran

    ReplyDelete
  5. Nanti saya pergi baca manalah tahu terbuka hati ni memahami tentang poligami. Tapikan, kalau boleh topik ni memang tak mahu masuk dalam cerita kehidupan berumahtangga :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)