Skip to main content

SEISI KELUARGA BOLEH GUNA EVAROS ALOE VERA AQUA GEL

Assalamualaikum...

Seminggu telah berlalu ..segalanya telah berubah..eh!suspend betul bunyi nya..Sebenarnya saya nak cerita tentang produk cantik ni.Kenapa saya kata produk cantik?Awak tengok sendiri la produk Evaros Gel ni...cantik kan??.Awak bagi gitu je kat awek awak pun nampak sweet sangat tau..:)



Ingat lagi tak masa dulu kita potong je pokok Aloe Vera yang opah kita tanam dalam pasu.lepas tu duduk depan cermin tenyeh2 lendir Aloe Vera tu kat pipi kita...lepas tu potong lagi..sapu pulak kat tumit,potong lagi sapu kat siku..lepas tu opah kita pun..."aku sekeh jugak si Sapura ni..habis pokok lidah boye aku ni dia ambik nya.."..Erm..Susah betul nak cantik..kan??

Tapi sekarang apa susah?Buka je bekas cantik ni awak dah dapat sebekas Aloe Vera Aqua Gel yang bila awak sentuh je terus awak terbayangkan lendir Aloe Vera yang dulu awak dok tenyeh2 kat muka tu.

Evaros Gel

Oleskan saja Aloe Vera Aqua Gel pada jerawat,tempat luka gigitan serangga,luka melecur, pada rambut,tumit kaki,siku dan mana tempat yang awak nak la...Gel serbaguna yang boleh awak dan seisi keluarga gunakan.Dari kanak-kanak sampai la orang dewasa,Tak de masalah nak gunakan Aloe Vera Aqua Gel Evaros ni.Anak-anak saya sendiri pun menggunakan Aloe Vera Aqua Gel ni setiap hari selepas mandi.Sapu kat kaki dan siku..supaya kulit tak kering.Dah seminggu saya sapukan gel ni di bahagan tumit kaki dan saya tak sangka yang dalam 5 hari saja dah boleh nampak tumit dah kurang pecah2.saya cuma sapu setiap malam sebelum tidur.kalau awak nak sapu lain masa pun boleh je.Lagi2 yang bekerja tu,duduk dalam office yang ada penghawa dingin elok sangat sapu Gel ni sebab boleh mengelak kan dari kulit kita kering..Gunakan secara berterusan,dan hasil nya memang memuaskan hati. 



Dah ramai yang menggunakan produk ni termasuk la suami saya.Tengok dari jauh orang kata kacak..(uhuk!!saya memang kuat perasan) ..Tengok dekat2 memang banyak jerawat nya.Lepas tu gatal tangan pulak dok sentuh2 jerawat tu..lama2 berparut la.Selepas seminggu guna Aloe Vera Aqua Gel ini lah kesan nya.Paling ketara bila parut2 jerawat lama yang besar2 penumbuk kat tepi mata  tu makin pudar walaupun tak hilang sepenuh nya sebab baru guna 6 hari.kalau guna berterusan mesti boleh hilang.rajin sikit ye bang lepas nih!hahaha..



.Lebam sejadah kat dahi  tanda orang beriman tu pun dah tak nampak sangat macam gambar awal tu..kan??Gambar yang kedua tu masa hari ke 3 guna Aloe Vera Aqua Gel .Kulit jadi lembab je dia kata..

Produk dah ada sijil pengesahan halal,dah ramai yang cuba,dah ramai berkongsi cerita tentang hasil nya ,lepas tu mudah pulak nak dapatkan nya.Jangan tunggu-tunggu lagi kalau nak kulit cantik dengan produk yang boleh bertindak seawal beberapa hari saja cepat2 dapatkan Aloe Vera Aqua Gel


Awak boleh tengok berapa ramai yang dah cuba Aloe Vera Aqua Gel kat laman facebook Evaros sendiri.
Klik sini.. Evarose Skincare

Atau kalau nak tanya apa2 tenang Evaros Gel boleh call terus pengedar2 dalam senarai diatas tu..



harga : 100 gm RM49.00 Postage RM6  / 30 gm RM29 Postage RM6


sekian..


Comments

  1. tak pernah jumpa lagi yang ni. :)

    ReplyDelete
  2. teringat zman budak2 dulu pun mak rajin suruh tenyeh lidah buaya ni utk seri muka..hehehehe...skrg senang je dah jual camni

    ReplyDelete
  3. Dulu famous menda ni...bagus ni..elok utk kulit

    ReplyDelete
  4. Hahahaha... walaupun usia dah masuk maghrib, tapi muka saya masih suci tanpa pernah disentuh oleh apa-apa krim, alhamdulillah....

    ReplyDelete
  5. macam nak try..haih macam2 dah try ni..gini la jadi perempuan.pantang ada produk baru

    ReplyDelete
  6. Diana, jangan la menunjuk-nunjuk...
    Hakhakhak... Tapi saya taknak unfollow. Tanak. Tanak..

    *Status FB*

    ReplyDelete
  7. Salam, hahaha kesian pokok opah asyik kena taram je dgn cucu dia yg nak jd cantik tu, hihi..bagus juga produk ni, membuatkan aku teringin nak beli, adoi~

    ReplyDelete
  8. haha...memang pun..kecik2 dulu suka tenyeh lendir aloe vera ni kat muka...
    pastu bajet muka terus jadi suci murni...gitu...

    ReplyDelete
  9. aloe vera memang bagus kan kak..dulu pernah pakai brand cosway tu..memang berkesan :) cuma kena rajin pakai selalu kalau nak hilang sepenuhnya tu

    ReplyDelete
  10. Haah mmg nmpk beza kesan jerawat tepi mata tu

    ReplyDelete
  11. Sejak bila Diana bertukar jadi 'tukang karut'? Naik gelak pulak baca kisah si Sapura nak cantik tu *_*

    Wah, baguslah kalau ada produk macam ni. Saya suka lagipun kalau suruh sayalah tempek lendir lidah buaya yang original tu, memang tidaklah saya buat walaupun orang kata boleh nampak cantik macam Che Ta :)

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…