SALIMA HABIBI DAPAT ANAK LELAKI

Assalamualaikum..

Salima ni cantik kan..Muka melayu betul2..hhahaha..
Ingat tak lagi dengan Salima AF ni..
Tak ingat pulak AF bila..AF4 kot..masa tu dia memang peserta kegemaran ramai la..
Mungkin sebab imej berhijab dia tu..


bebrapa tahun lepas tu timbul balik cerita Salima AF bila dia berkahwin dan jadi isteri no2 kepada 
Ustaz Syed kadir..


dan sekarang baru dua hari lepas selamat melahirkan seorang bayi lelaki..
tahniah salima..



Pertama kali tengok gambar Madu dia..
cantik orang nya..
Anak pun dah 3..


Semoga salima kekal bahagia dengan kelahiran cahaya mata 
sulung ni..



Yang tudung merah tu Heliza..
kawan baik rupanya diaorang nih..

sekian..

Post a comment

12 Comments

  1. Assalamualaikum diana. comelnya .. sheila pun suka salima dengan heliza ni. habis AF, terus depa popular dengan rancangan Islam dan dakwah. bestnya madu dia baik.. comel2 anak tiri dia..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah...rezeki timang anak...syukran...tahniah salima...tahniah :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..tahniah buat keluarga salima :)

    ReplyDelete
  4. tahniah buat salima sekeluarga

    ReplyDelete
  5. comel baby, Islam itu Indahkan jika betul perlaksanaannya, yang pahit jadi manis ..:)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah keluarga bahagia

    ReplyDelete
  7. nampak bahagia nya famili dorang..
    suka tengok.. :)

    ReplyDelete
  8. Salam, tahniah Salima.. actually xtgk AF jd xkenal Salima ni..tp mmg cantik, hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)