Skip to main content

PENGARAH CABUL PELAKON KENAPA TAK REPOT POLIS?

Assalamualaiakum...

Tadi saya baca la pasal ada pelakon yang mendakwa ada pengarah filem yang
ajak pelakon2 baru ni buat benda tak senonoh kalau nak
dapatkan peluang berlakon filem dan drama.
klik sini untuk baca.

pelakon yang mendakwa di raba


Benda ni bukan benda baru pun..
Dah bertahun orang dengar artis2 ni dakwa benda ni berlaku.
Tapi yang peliknya kenapa kenapa la pelakon ni tak repot polis..kan??
Buat la dakwaan mencabul.
atau serangan seksual..

Kalau nak kata pelakon tu nak jaga aib si pengarah tu,
yang gigih sangat kau cerita kat media
pengarah tu pegang tangan dan meraba tu
tak ke dah memalukan diri sendiri..
Nak jaga malu orang,malu kau sendiri kau tak jaga..
pelik..

Alasan cerita kat media sebab
nak pelakon2 baru supaya berhati2..
pulak dah..hehheh...

tapi kan..
selalunya artis 2yang tak popular je yang selalu jadi mangsa macam ni..
yang popular tu ,pengarah gatai tu
tak berani nak buat kot..
Senang tak yah jadi pelakon la..
kerja lain kan ada...


Sekian.

Comments

  1. Macam² lah. Dari dulu lagi pernah dengar. Report jer lah.

    ReplyDelete
  2. dia suka kot. tu yg tak report. oooppppsssssssss :P

    ReplyDelete
  3. siapa dia ni ye?ye betul tu kak..xyah jadi pelakon..

    ReplyDelete
  4. kan.. kalau betul rasa dicabul kenapa xrepot je... macam2

    ReplyDelete
  5. artis baru nak naik ni nak teruskan hasrat.itu pasal tak berani report.Tapi betul kata Diana.Banyak lagi kerja lain.

    ReplyDelete
  6. Bila hidup dan masuk dalam industri seni cenggini, memang akan adalah drama meraba bagai... kekadang artis popular pun kena jugak, bezanya sebab scandal bagai so takde la nak havoc dalam media...

    Hasben Sha pernah ada dalam industri seni, dia yang bagitau.... hee ~

    ReplyDelete
  7. Kalau mengadu, haruslah tak dapat tawaran berlakon! Kenalah rela dalam terpaksa kononnya, tak pun suka :)

    ReplyDelete
  8. Pelako pun seksi meksi jgk. Pengarah pn sengal. Nak buat mcm mana.

    ReplyDelete
  9. Salam, haha dunia artis & hiburan, mmg macam2...dia ni pun jarang berlakon, sekali je aku perasan dia dlm filem zombi kampung pisang, yg jadi Puspa tu..rasanya lah~

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …