NAK PERGI MAJLIS KAHWIN ARTIS NI KENA BAGI SLOGAN KREATIF

Assalamualaikum..



Katanya nanti nak buat majlis perkahwinan dia..
nak jemput semua tak mampu kot...
jadi siapa yang nak datang kena la ada pop kuiz.
bagi slogan best dan kreatif bagai..
kalau terpilih baru dapat datang majlis kawen dia..
kalau tak ,gigit jari je la..



kalau nak , pergi la tengok kat IG Eina Azman nih.
mana tau kot2 bertuah..
dapat la makan kenduri kawen majlis Datin Paduka..
hehehe..


Tabik jugak dengan Johan dan Ozlyn..
Buat majlis berendoi anak dan harijadi je pun..
Tapi ajak semua datang..
tak payah bagi slogan pun..

ekekeke...


sekian..


Post a comment

12 Comments

  1. Akak mana tahu , menu makan kenduri kawen dia ni satu kepala harga seribu ke. hahahahaha. tu yang limited. :D

    ReplyDelete
  2. hamboih..nak bajet doorgift tu kot..tetamu bertuah kot dapat duk meja vvip

    ReplyDelete
  3. bukan dah kawin lama dah kann..?? konfius pulok

    ReplyDelete
  4. macam pelik jeee, bukan dah lama kahwin ke?

    ReplyDelete
  5. teringat che ta & zain nak kawen dulu.. sapa beli kuih raya dia paling byk boleh pi makan kenduri dia hahahaha.. retis Oo.. retis.. macam mana la tak jadi bahan mengata.

    ReplyDelete
  6. Isu kenduri kahwin ni dalam masyarakat Melayu dianggap seperti isu besar. Kadang kita orang biasa ni pun boleh jadi serba salah. Buat kecik salah, buat besar pun salah. Tak buat langsung? Lagi 'salah'. Haha.

    ReplyDelete
  7. tak tercapai dek akal nak buat slogan mende ek :P

    ReplyDelete
  8. pehhh. kemain kena berslogan bagai. :D

    ReplyDelete
  9. makin byk duit, makin kedekut hehehe.. kalo free pn blm tentu lagi sy pegi kak.

    ReplyDelete
  10. Kenapalah diputihkan semua rambut si Eina Azman tu...Tak cantik yek...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)