MAUT SEBAIK SAHAJA DILAMAR KEKASIH

Assalamualaikum...

Pernah dengar tak orang tua2 kata jangan seronok sanagt..
Nanti ada je benda tak elok yang buat kita akan menangis akan berlaku..



Perkara yang sama  terjadi kepada seorang wanita di Bulgaria
dikenali sebagai  Dimitrina Dimotrova, 29 tahun..
Nyawa nya berakhir sebaik sahaja dia dilamar kekasih nya..

Alahai..kesian sangat.tak sempat nak menikah..;p

kejadian berlaku di sebuah tebing dikawasan peranginan, Ibaza,Cala tarida.
Memilih tempat tersebut sebagai kawasan yang seusi untuk lamaran yang romantik,,
si kekasih melamar Dimitrina di tepi tebing tersebut..

Mungkin gagal mengawal emosi ,
Dimitrina kemudian nya melompat kegembiraan.
Malangnya dia tergelincir dan jatuh ke bawah tebing.
Ketika pasukan penyelamat datang,
dia masih lagi bernyawa,
namun beberap minit kemudia dia meninggal dunia.

Selain kecederaan parah ,
Dimitrina juga sebenarnya mempunyai masalah jantung
dan ianya boleh memberi kesan tidak baik
jika dia gagal mengawal perasaan nya..


sekian..

Post a comment

13 Comments

  1. ala ciannya....nampaknya jodoh dia tak panjang kan..

    ReplyDelete
  2. ya Allah. sedih nya dan rugi nya dia :(

    ReplyDelete
  3. dah takde jodoh..sebab tu orang cakap kalo gembira kena berpada :)

    ReplyDelete
  4. Alamak..sedihnya..:'(

    ReplyDelete
  5. Takde jodoh...ajal dah smpi..:-(

    ReplyDelete
  6. Olo2 sian tul.. dah tak sempat nak kahwin.. benda tak dijangka ya.. sedihla kekasihnya...

    ReplyDelete
  7. Dah namanya ajal kan DR....yelah sudah takdirnya

    ReplyDelete
  8. kesiannyalah haii.. tu tandanya Allah lebih mengetahui jodoh kita. sama ada berjodohan dengan ajal atau pun dengan manusia.. wallahua'lam..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)