MAISARA : DOSA DAN PAHALA


Waktu ni tengah tunggu ayahnya kat tempat letak kereta..biasanya kalau keluar memang Maisara jalan dengan ibu dan Mikhail jalan dengan ayah.heheh..sebab tu kot Maisara dapat banyak ilmu membeli belah dari ibu..ekekekk..

Dan selalunya la kami yang keluar awal dulu menuju ke tempat letak kereta...Ayah nya dan Mikhail mesti main kejar2 kat dalam tu..hahhaha...ibu memang tak reti nak kawal Mikhail.

Masa tengah selfie ni ..

Maisara : adik tu keluar nanti mesti ayah sedang dukung dia dan dia menangis dengan kuat..

Ibu: tu ayah dengan adik..

Maisara: eh! dia tak nangis pulak.ayah bawak bungkusan apa tu?? makanan ke??mesti dia paksa ayah beli tu.tak tahu dosa betul..budak ni balik nanti kakak nak ajar dia tentang dosa dan pahala...

Ibu : ??????

Kemain lagi nak ajar orang bab dosa dan pahala..


Sekian...

Post a comment

7 Comments

  1. Hahahahahahahahaaha. Kemain garang lagi kakaknya. :D

    ReplyDelete
  2. ayat dia bahasa buku sungguh hahahaha

    ReplyDelete
  3. sebenarnya maisara jeles....hahahaha...

    ReplyDelete
  4. adoi..kelakar la Maisara ni tau!
    Padahal dia jeles tu.. :D

    ReplyDelete
  5. Amboi Kak Maisara! Sifat sebagai kakak nak mendidik adik tu ada dlm dirinya tu Dee..

    ReplyDelete
  6. Maisara mesti ikut gaya cakap ibu ....kan Maisara! Baguslah DR, dari rebung dah kenal dosa dan pahala...

    ReplyDelete
  7. Hahah.. main teka je Mikhail yg paksa beli. Ntah2 ayah yg rela hati belikan utk dia.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)