LIRIK LAGU MASIH AKU CINTA SUDAH DIUBAH SEJAK SEPTEMBER TAHUN LEPAS.

Assalamualaikum...

Rupa-rupanya memang lagu Masih Aku Cinta nyanyian Shila Amzah tu
dah lama lirik nya di tukar..
Shila Amzah sendiri dah nyanyikan lagu tu
dalam salah satu konsert dia pada september tahun lepas.
Nampak sangt selama ni yang dok kecam kata
Shila Amzah baling taik pada Sharnaz Ahmad tu semua nya tak betul
dan hanya salah sangka je..
Sharnaz pun sama.perasan tak sudah..
heheheh..



Kisah nya,malam juara lagu tu Sharnaz bagi ucapan tahniah pada Shila Amzah dan
keesokan nya Shila Amzah muat naik video pendek di IG
dengan menukar tajuk lagu Masih Aku Cinta tu kepada
"Tidak aku Cinta.."..

Lepas tu apa lagi..
Peminat2 hero tamil ni pun pakat dok
mengata la Shila Amzah ni perasan la..Shila Amzah belagak la..
padahal lagu tu memang dah lama lirik nya di tukar..
Tujuan Shila Amzah muat naik video tu pun sebab cuma nak bagitau
pada peminat2 dia yang lirik lagu tu telah di tukar..
Dan bukan nya bertujuan membalas ucapan Sharnaz ..

Tu la..lain kali nak serang orang pakai la topeng..
Dari dulu sampai sekarang Hero tamil ni
suka sangka buruk kat orang..
Dia aje lah yang betul..
Mujur Shila Amzah tak kata apa2 pun..

...Ku dah temui bahagia..
Walaupun engkau tidak bersama....
..dan aku tak akan ada..
sampai bila2..
dari jauh engkau tidak ku cinta....

sekian..

Post a comment

5 Comments

  1. Kalau awak tak bagi tau mmg okje tak tau DR hehe...
    Eloklah tu....kesian pulak kang si ex dia dulu tu, perasan masih ada org cinta dia...

    ReplyDelete
  2. Oh gini alkisahnya. Moga semua pihak menerima dengan baik la.. tak elok bermasam muka..

    ReplyDelete
  3. aah kan ade gak baca pasal kisah ni
    hmmm hal retis kan, mesti peminat sibuk nak ambik tau
    ingatkan mlm tu dyg nurfaizah menang tp lg lain..apa pun tahniah buat pemenang ajl29

    ReplyDelete
  4. Salamm, hahaha best betul jadi penyanyi ni..ala2 taylor swift dah haa...buat lirik lagu berdasarkan kisah hidup dia..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)