Skip to main content

LIRIK LAGU MASIH AKU CINTA SUDAH DIUBAH SEJAK SEPTEMBER TAHUN LEPAS.

Assalamualaikum...

Rupa-rupanya memang lagu Masih Aku Cinta nyanyian Shila Amzah tu
dah lama lirik nya di tukar..
Shila Amzah sendiri dah nyanyikan lagu tu
dalam salah satu konsert dia pada september tahun lepas.
Nampak sangt selama ni yang dok kecam kata
Shila Amzah baling taik pada Sharnaz Ahmad tu semua nya tak betul
dan hanya salah sangka je..
Sharnaz pun sama.perasan tak sudah..
heheheh..



Kisah nya,malam juara lagu tu Sharnaz bagi ucapan tahniah pada Shila Amzah dan
keesokan nya Shila Amzah muat naik video pendek di IG
dengan menukar tajuk lagu Masih Aku Cinta tu kepada
"Tidak aku Cinta.."..

Lepas tu apa lagi..
Peminat2 hero tamil ni pun pakat dok
mengata la Shila Amzah ni perasan la..Shila Amzah belagak la..
padahal lagu tu memang dah lama lirik nya di tukar..
Tujuan Shila Amzah muat naik video tu pun sebab cuma nak bagitau
pada peminat2 dia yang lirik lagu tu telah di tukar..
Dan bukan nya bertujuan membalas ucapan Sharnaz ..

Tu la..lain kali nak serang orang pakai la topeng..
Dari dulu sampai sekarang Hero tamil ni
suka sangka buruk kat orang..
Dia aje lah yang betul..
Mujur Shila Amzah tak kata apa2 pun..

...Ku dah temui bahagia..
Walaupun engkau tidak bersama....
..dan aku tak akan ada..
sampai bila2..
dari jauh engkau tidak ku cinta....

sekian..

Comments

  1. Kalau awak tak bagi tau mmg okje tak tau DR hehe...
    Eloklah tu....kesian pulak kang si ex dia dulu tu, perasan masih ada org cinta dia...

    ReplyDelete
  2. Oh gini alkisahnya. Moga semua pihak menerima dengan baik la.. tak elok bermasam muka..

    ReplyDelete
  3. aah kan ade gak baca pasal kisah ni
    hmmm hal retis kan, mesti peminat sibuk nak ambik tau
    ingatkan mlm tu dyg nurfaizah menang tp lg lain..apa pun tahniah buat pemenang ajl29

    ReplyDelete
  4. Salamm, hahaha best betul jadi penyanyi ni..ala2 taylor swift dah haa...buat lirik lagu berdasarkan kisah hidup dia..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …