KEJADIAN PAGI INI...

Assalamualaikum...

Hari ni saya rasa macam tak sihat je....
rasa pedih sangat tekak ni..
macam nak terjadi kejadian batuk..
risau pulak nanti jangkit kat anak2..

Nak pi ambik ubat dulu pagi ni.
dapat mc boleh cuti..
hehe...
saya tak kerja..tak payah mc2 ...
mintak cuti dari suami je la...:p

Apa2 hal sila pm kat fb ke..email ke..ok..
mana tau kot2 saya tak buka blog ke setengah hari ni..

Ok...

Sekian




Post a comment

19 Comments

  1. MC pun tetap kena masak, MC surirumah..hehe

    moga cpt sihat ya Diana :)

    ReplyDelete
  2. Sis.kita samala.akk pun br rasa perit tekak ni.minum air byk2 ye sis.tc

    ReplyDelete
  3. Rehat la ye Diana. Mungkin badan tu penat sangat kot.

    ReplyDelete
  4. Kita ni tekak perit , batuk , seseme semua ada. T_T

    ReplyDelete
  5. nama surirumah mana ada MC.. yang bekerja nih pun klu MC ke cuti sama jer kena buat keja umah tuh..

    ReplyDelete
  6. Moga akak cpt sembuh..wahh mc ya Kak hihi

    ReplyDelete
  7. Mc la sangat...hee3..pe2hal pn moga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  8. demam tahun baru tu.. apapun semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  9. sekarang ni musim demam je kan..apepun take care kak diana..rehat secukupnya dan makan ubat

    ReplyDelete
  10. tanda tanda awal tak sihat tuu. semoga cepat sembuh akak :D

    ReplyDelete
  11. semoga Diana rashid cepat sembuh, syafakallah..

    ReplyDelete
  12. Siannya weyh...... betullah tu cepat makan ubat kang jangkit adik adik susah pulak...hihi

    ReplyDelete
  13. semoga cepat sihat...aku pun tgh batuk ni..huhu...

    bykkan minum air suam tau..

    ReplyDelete
  14. As-salam diana..

    semoga cepat sembuh.. insyaALLAH..
    take care diana!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)