Skip to main content

IKLAN PRODUK KECANTIKAN YANG MELAMPAU

Assalamualaikum..



Memang dah banyak iklan2 produk yang melampau macam ni..
Tambah memalukan bila yang jadi model nya
orang melayu islam..
terang2 nampak hidung kemek gitu tak kan orang india pulak..kan??



Dulu guna "suami isteri.."
kali ni makin berani..guna "pakwe" pulak ..
Dah tu pakwe pun boleh pegang2 punggung.

Nak buat apa bagi pakwe geram??
mengarut betul iklan macam ni..


sekian..


Comments

  1. punya nak melariskan jualan.. rasanya kena ada pihak yg pantau iklan2 camni. makin lama makin mengarut

    ReplyDelete
  2. ni nak kaya cepat...semua benda tolak tepi janji masyukkk.. =(

    ReplyDelete
  3. tak tahu nak cakap apa..hanya mampu geleng kepala..

    ReplyDelete
  4. benda-benda begini betul-betul mengekploitasikan wanita dan rasa sensasi lelaki..aduh!


    p/s :Salam blogwalking daripada [Kakiblog]

    ReplyDelete
  5. nangis hahah tak tahan la kan iklan camni.. malas nak baca kekadang

    Salam perkenalan saya Aula penulis blog aulawrites.blogspot.com, Semoga perkongsian saya dapat memberi manfaat.

    ReplyDelete
  6. ad eh iklan mcm nie...xperasan pulak...maybe main target dia utk remaja tapi salah konsep...mcm menggalakkan pulak pakwe sentuh2 ikut suka camtu kan...apa salahnya kalau guna 'kawan sejantina' kan...

    ReplyDelete
  7. Iklan ni macam2... kadang2 yg tak terjangka oleh akal pikiran kita

    - Dayang Deno -

    ReplyDelete
  8. mama tak caya langsung produk ni, semua menipu je.. nak pakwe lah, ketat lah.. geli pun ada..

    ReplyDelete
  9. Betul la apa yg iklan tu kata: memang penting bagi pak we geram kerana itu adalah cara terbaik utk pak we bernafsu dan kemudian merogol pompuan itu.... Mengikut survey yg penah saya baca kes rogol yg paling banyak melibatkan pasangan yg mengenali. Iklan itu mungkin bertujuan utk melariskan lagi perbuatan rogol di negara kita yg majoritinya melibatkan pasangan Islam.

    ReplyDelete
  10. ishhh bahaya iklan macam ni..dah tersasar jauh..

    ReplyDelete
  11. Adehh memg x laris la mcm ni..mcm2

    ReplyDelete
  12. Untungla pakwe geram dengan kulit kau. Mujur aku ni laki je yang geram. Eh. :P

    ReplyDelete
  13. Amboi pkwe hotak dia
    Sape la approve iklan mcm ni.. ngek

    ReplyDelete
  14. hahahah. ntah pape lahh iklan sekarang.

    ReplyDelete
  15. Sungguh perihatin awak ni DR...bagus! Moga yg empunya produk tu bukak mata sikit....Tak payahlah kerana nak lakukan produk, tp buat benda yg sangat tak manis tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …