Skip to main content

GAMBAR MAJLIS BABY SHOWER ZAREMA ZAINAL

Asssalamualaikum...

Meriah betul majlis baby shower Zarema Zainal,
isteri kepada Aidil ni..
warna tema hitam putih memang cantik kan?
majlis diadakan di white district KL ..

Jom layan gambar...


Kek dia cantik..kan??




Eeiiii..apa tu??
Hahah...



Nora Danish pun ada..



Alahi..buruknya yang dok pakai lampin pakai buang tu..
hehehh











Cepat masa berlalu..
dah nak bersalin pun Zarema ni..
semoga semuanya dipermudahkan ..

Sekian...

Comments

  1. wahhh. siap ada baby shower. :D
    jom join segmen saya kak diana :D

    ReplyDelete
  2. Jalan2 sini...Semoga dipermudahkan....

    ReplyDelete
  3. Dah jadi trend sekarang ni, buat majlis baby shower.
    Time saya dulu majlis lenggang perut ja, hehwhe

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH SELAMAT MENGENDONG BAYI NANTI...

    ReplyDelete
  5. Kadang2 nak tergelak melihat sebahagian orang kita yg terperangkap dalam trend yang jika kita tak ikut pun tak pernah merugikan kita....

    ReplyDelete
  6. Meriahnya baby shower Zarema..:)

    ReplyDelete
  7. apa ke halnya lah yang ikut sekali pakai diapers tu...buruk benar...huhu...

    ReplyDelete
  8. trend plak baby shower skrang ni..

    ReplyDelete
  9. Isteri orang terkenal...

    ReplyDelete
  10. Terkenal gak si Zarema ni yek DR....
    Orang berduit bolehlah buat majlis gini... yang tak berduit macam mak ni duk diam diam jer haha

    ReplyDelete
  11. Eh, dah nak ada anak lagi si Aidil ni? Tak tahu pun yang Zarema ni mengandung. Ni kes dah lama tak baca Beautifulnara ler ni :)

    Sekarang ni memang jadi trend buat baby showerkan...

    ReplyDelete
  12. Salam, hahah idea-idea lampin tu xbleh blah~~

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …