GAMBAR MAJLIS BABY SHOWER ZAREMA ZAINAL

Asssalamualaikum...

Meriah betul majlis baby shower Zarema Zainal,
isteri kepada Aidil ni..
warna tema hitam putih memang cantik kan?
majlis diadakan di white district KL ..

Jom layan gambar...


Kek dia cantik..kan??




Eeiiii..apa tu??
Hahah...



Nora Danish pun ada..



Alahi..buruknya yang dok pakai lampin pakai buang tu..
hehehh











Cepat masa berlalu..
dah nak bersalin pun Zarema ni..
semoga semuanya dipermudahkan ..

Sekian...

Post a comment

14 Comments

  1. wahhh. siap ada baby shower. :D
    jom join segmen saya kak diana :D

    ReplyDelete
  2. Jalan2 sini...Semoga dipermudahkan....

    ReplyDelete
  3. Dah jadi trend sekarang ni, buat majlis baby shower.
    Time saya dulu majlis lenggang perut ja, hehwhe

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH SELAMAT MENGENDONG BAYI NANTI...

    ReplyDelete
  5. Kadang2 nak tergelak melihat sebahagian orang kita yg terperangkap dalam trend yang jika kita tak ikut pun tak pernah merugikan kita....

    ReplyDelete
  6. Meriahnya baby shower Zarema..:)

    ReplyDelete
  7. apa ke halnya lah yang ikut sekali pakai diapers tu...buruk benar...huhu...

    ReplyDelete
  8. trend plak baby shower skrang ni..

    ReplyDelete
  9. Isteri orang terkenal...

    ReplyDelete
  10. Terkenal gak si Zarema ni yek DR....
    Orang berduit bolehlah buat majlis gini... yang tak berduit macam mak ni duk diam diam jer haha

    ReplyDelete
  11. Eh, dah nak ada anak lagi si Aidil ni? Tak tahu pun yang Zarema ni mengandung. Ni kes dah lama tak baca Beautifulnara ler ni :)

    Sekarang ni memang jadi trend buat baby showerkan...

    ReplyDelete
  12. Salam, hahah idea-idea lampin tu xbleh blah~~

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)