Skip to main content

FYNN JAMAL DAKWA IBU KANDUNG NIAT AMBIL JUNA SEMULA

Assalamualaikum...



Biar betul Fynn Jamal ni.?
Belum apa2 dah tuduh macam tu..
cemana la dia tahu itu mak kandung kepada Anak yang
dia jaga tu..
Tapi saya rasa semua ibu ayah yang ambil anak angkat
ada kerisauan bab2 itu..kan??





Hanya disebab kan ada beberapa pengguna IG
yang report akaun IG dia dan dia terima komen2 yang
menyentuh mengenai anak nya tu terus
dia dakwa mak kandung nya nak datang ambik balik..

kadang2 tu  mak kandung nya tak de kata apa pun..
Orang keliling tu je yang menyibuk nak suruh bagi balik la.
hantar balik la,pulangkan la...
kalau betul mak nya nak semula anak dia
dah tentu dia pergi terus cakap kat Fynn Jamal..
Nama pun anak ..kan?
tak de nye dia nak cakap kat laman  sosial nih..heheheh

Saya kesian jugak tengok Fynn jamal ni..
saya rasa dia lah artis yang paling kerap di kecam..
Dari kisah silam sampai dah jadi mak orang
ada saja orang yang tak suka dia.

Sabar je la kokping oi...

sekian...


Comments

  1. Moga apa jua masalah dia dapat selesaikan dengan baik.

    ReplyDelete
  2. Setuju ! Dia ni la yang paling selalu dikecam , dekat forum tu kalau cari macam macam thread ada. Sabor jela. :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak diana.. dugaan dia.. bahagian dia. semoga kak fynn terus kuat. sheila suka je tengok muka juna tu. adore juna... hehehhe. haters ada dimana-mana. bertabahlah wahai hati kak fynn :)

    ReplyDelete
  4. Kecian fynn Jamal..da je org yg x puas hati dgnnya

    ReplyDelete
  5. macam kes BFF pilot air asia nak sama Amran fans sebab katanya troll amran buat kat pilot air asia tu mengaibkan.. padahal yg pilot tu tak cakap apa2 pun.. yg mengaku bff pulak lebih sudu dari kuah. mcm kes fynn jamal ni.. boleh jadi jugak org yg menyamar sbg mak kandung juna tu je lebih2 bukan mak kandung budak tu

    ReplyDelete
  6. bahaya betul zaman media sosial sekarang ni. fitnah ada di mana2 ja kan. nauzubillah :(

    ReplyDelete
  7. orang Malaysia ni mmg perangai selalu pelik-pelik -_-

    ReplyDelete
  8. semoga dapat diselesaikan sebaik mungkin

    ReplyDelete
  9. saya tak tahu pun kisah kisah peribadi dia ( dan lain2 artis)...tapi saya suka lagu Fynn ni yang pasal " terbang" tu...:)

    ReplyDelete
  10. Haters gonna hate. Manusia ni kalau dah mula membenci, nak bagi suka balik tu, susah.

    ReplyDelete
  11. saya cuma wondering apa masalah dia bila tulis Allah dalam huruf kecik? dalam jawi takde tulis huruf besar kecik, saya tak tahulah, cuma mcam saya ni dah terbiasa A tu dihuruf besarkan atas beberapa sebab yang kalau nak diceritakan, boleh jadi 1 entri... hehehe

    ReplyDelete
  12. spt kita blaja zmn skolah dulu, untuk ganti nama mmg kena huruf besar kat pangkal..so sm jugak la dgn perkataan Allah tu...

    psl kak fynn, sbr byk2..dugaan buat awak..

    ReplyDelete
  13. Oh ye ke DR.....kena kecam selalu yek dia ni.....Dah namanya artis, sepatah kata Dato CT.....itulah harga yg harus dibayar utk menjadi artis...katanyalah hihi

    ReplyDelete
  14. cuma tak faham kenapa dia kata juna mcm clown. Elok je hari2 saya tgk gmbr juna tu. Kak Fynn mungkin dah cuba terbaik untuk menjaga Juna dgn cara dia tersendiri. Apa pun, saya harap isu ini dapat diselesaikan dengan baik. Kalau betul semua ini fitnah, semoga yang melakukan fitnah akan sedar dan bertaubat. Wallahualam

    ReplyDelete
  15. media zaman skang, kan...
    lebih lebih...

    ReplyDelete
  16. Wp saqya ni bukan la a fan of Fynn Jamal, dan saya tak minat langsung lagu Arjuna Beta tu, tapi saya rasa dia dah besarkan Arjuna dengan baik. Takde nampak mcm menjadikan Juna sbg clown pun. Dan bukan mudah nak jaga anak yg ada penyakit kronik dgn penuh kasih sayang, korbankan segalanya wp bukan anak sendiri. Org yg komen bukan2 di IG dia tu, nmpak macam org yg sama dan seperti ada personal issue je dgn dia. Org dengki merata-rata. Sedangkan blogger cikai cam saya ni pun ada org dengki, inikan pula Fynn jamal yg femes tu.

    ReplyDelete
  17. Entah2, diri sendiri yang fitnah diri sendiri kot.

    ReplyDelete
  18. kat IG ada id @darifj.untukfj ... kat situ ramai gak kecam dia... ntah laa... kekadang kesian... kekadang sian gak kat juna tu....

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …