Skip to main content

AMALKAN PATI HERBAMADU DAN RASAI KEAJAIBANNYA...

Assalamualaikum...

Bila usia makin meningkat ni macam-macam penyakit pulak yang datang.Padahal dulu sihat je tubuh badan.Nak demam pun susah.Bila berganjak je usia ke era warga emas terus lemah sana sini.

Itu kisah orang yang waktu muda sentiasa sihat.Yang waktu muda memang dah berpenyakit macam mana pulak?ha..lagi la teruk..kan??

Tapi tak payah la nak risau sangat.Hati runsing memikir lagi bertambah sakit badan tu.Lebih baik usaha untuk kembalikan kesihatan tubuh badan.Memperkenalkan satu produk yang memang dah lama berada dipasaran dan memang mendapat maklum balas yang baik dari ramai pengguna.Pati Herba Madu .



Pati HerbaMadu berupaya mengurangkan paras kolestrol dan amat sesuai untuk mereka yang mengalamai masalah jantung.Rata-rata pengguna yang menggunakan produk ni mengakui dalam tempoh dua minggu sahaja mengambil Pati HerbaMadu ,Paras kolestrol turun dengan cepat dan membuka salur jantung yang tersumbat.

Pati HerbaMadu juga sesuai untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan namun pengambilan nya harus lah berterusan .Selain untuk masalah jantung ,mengurangkan kolestrol dan menurunkan berat badan , antara kesan lain pengambilan Pati Herbamadu ialah :-

❤ membuang kahak dalam kerongkong
❤ Membuang Angin Dalam Badan
❤ Melawaskan perut
❤ Melancarkan Perjalanan Darah
❤ Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Mengalami Keletihan
❤ Melancarkan Process Pembuangan
❤ Membantu Melegakan Sakit Kepala dan Sakit Badan
❤ Mencairkan Lemak

Boleh lawat laman facebook Clear herbs Untuk melihat betapa ramai yang berkongsi kesan selepas mengambil Pati herbaMadu

Facebook: https://www.facebook.com/clearherbstrading



Pati HerbaMadu  dibuat daripada bahan-bahan semulajadi antaranya madu asli, Jus lemon asli ,Halia, Bawang Putih dan Cuka epal.Ianya tidak mengandungi bahan pengawet.Dengan mengambil 1 sudu Pati herbamadu setiap pagi dan malam kesan nya kawan-kawan boleh lihat seawal 2 minggu.

Produk Pati herbaMadu ini dikilangkan di kilang GMP  dan ianya adalah produk muslim  Bumiputra.Untuk mendapatkan produk Pati herbamadu ni kawan-kawan boleh la dapatkan  di Stokis/Pengedar/Agen berdaftar seluruh Malaysia.
Klik link di bawah untuk senarai Stokis/Pengedar/Agen.

http://patiherbamadu.blogspot.com/2014/11/senarai-agenstokis-pati-herbamadu.html
harga: Harga Semenanjung RM69, Sabah/Sarawak RM79-POS percuma
Hubungi  segera
Call/SMS/Wsapp :
0192535796
0133627775
0122272658

Agen/stokis/pengedar diperlukan.

sekian...

Comments

  1. Semoga ubat itu dpt menyembuhkan penyakit mereka yg memerlukannya...

    ReplyDelete
  2. menurunkan berat badan tu yg syok! hehhe

    ReplyDelete
  3. Sy kalau x jaga mkn selalu je kolestrol tinggi walau berat bdn ok. Kuat mkn katanya..

    ReplyDelete
  4. boleh turunkan berat badan yer?? macam best jer ni!

    ReplyDelete
  5. kalau kawan saya tahu ni, confirm dia nak cuba

    ReplyDelete
  6. semoga bermanfaat buat semua...in shaa allah

    ReplyDelete
  7. Best nyer produk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh whatsapp saya 0122272658 untuk info lanjut

      Delete
  8. Baguslah kalau cenggitu DR.....Ada penawar utk sesiapa yg rasa bermasalah. Apa salahnya mencubakan manalah tahu serasi ....ye dak....

    ReplyDelete
  9. Perkongsian menarik ..thanks Diana atas info ni..

    ReplyDelete
  10. Perkongsian menarik ..thanks Diana atas info ni..

    ReplyDelete
  11. Salam, huyo..pati ni mmg berguna utk sy ni kalau sy guna...hmm, nice~ nice~

    ReplyDelete
  12. Madu memang bagus..nad ade jual madu..hehe

    ReplyDelete
  13. kesihatan perlu dijaga dengan pemakanan yang baik.

    terima kasih atas perkongsian ini

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …