5 KEKURANGAN WANITA

Assalamualaikum...



 Sekian

Post a comment

8 Comments

  1. Yang ke5 rasa mcm kelakar tapi ada kebenarannya.

    ReplyDelete
  2. Salam, wuwu betul tu.
    Maklumlah 9/10 wanita adalah emosi, 1. Itu yg bila marah, kurang akal.
    2. Bila berfesyen, tutup tp sebenarnya 'telanjang'.
    3. Mengumpat mmg tabiat buruk perempuan (pengaruh emosi gak ni)
    4. Tak bersyukur (pengaruh emosi jugaklah ni)
    5. Hahaha, ini xtau camne...ade something tp ckp xde pape, mmg lelaki bingung ;D haha

    ReplyDelete
  3. No 5 tu ☺☺

    Thanks atas perkongsian.

    ReplyDelete
  4. oleh itu kena beringat selalu :)

    ReplyDelete
  5. Erempuan mudah masuk neraka kalau tak tahan sabar

    ReplyDelete
  6. Tengah sedap-sedap komen, bos suruh buat kerja urgent. Haruslah berhenti. Ni nak sambung dah dekat pukul 4 ptg, nak balik dah.

    Eh, apa cerita tadi? Oh,pasal wanita 2/3 isi neraka. Tapi kalau upkan lagi 'kerja amal' sebagai isteri dan ibu ni, Insya Allah tak sipi-sipi pun api neraka tu. Uhuh, harapnyalahkan! Takut sebenarnya ni!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)