Breaking

Wednesday, 31 December 2014

UNIK NYA GELARAN YANG RAJA PUAN SRI NORA BERI PADA SETIAP CUCU NYA...

Assalamualaikum...

Saya suka sangat tengok keluarga YB Tan Sri Datuk Seri Ramli Ngah Talib Ni..
Beliau bekas menteri Besar perak..
saya pun orang perak..
jadi kena la ambik tahu jugak gaya hidup golongan atasan macam diaorang ni..kan??
hahahha..tak de kena mengena...



Ala..cuma nak tengok gaya hidup diaorang je...
pakai apa,?makan apa..?
anak2 dah besar mana.?.itu je....
Kadang2 tengok krim muka apa dia pakai...
boleh la ikut beli..kan??lepas tu tenyeh2 masuk 3 hari meluat dah nak tenyeh...
Maisara selalu kata..
"ibu...kenapa la ibu paksa2 kulit ibu tu.."
ish..sibuk je...

Nak cerita pasal YM Raja Puan Sri Dato' Noora Ashikin binti Raja Abdullah isteri kepada YB Tan Sri Ramli Ngah Talib nih.
saya suka betul dia bagi gelaran kepada setiap cucu2 dia..
macam sweet sangat...
Dari Anak Nora Danish sampai anak fasha sandha semua ada gelaran  unik masing2..

Anak Nora Danish bersama jejai..
Putra Rayqal yang diberi gelaran 
-Payong-


Cucu yang kedua ,anak kepada Puteri Azalia Ashram..
Putra Alriz diberi gelaran 
-Gunong-


Cucu ke tiga yang juga anak Fasha Sandha bersama Jejai
Putra Rayfal yang besar nanti mesti kacak ni, diberi gelaran 
-Juah-





Cucu ke Empat..Putri Arla 
anak kedua kepada Puteri Azalia Ashram
 diberi gelaran 
-Intan semata-




Dan si comel ni..
anak ke dua Fasha Sandha iaitu
Putri Resya Jemaima diberi gelaran
-cahaya-

Tahun 2014 ni jugak Raja Puan Sri Nora juga terima 2 orang menantu..
maknanya akan datang ada lagi la cucu nya..
kita tengok apa lagi gelaran unik yang bakal cucu2 dia dapat...

Cucu2 dia semuanya dimanjakan..
semua nya rapat dengan dia...dah tua2 ni apa je la yang boleh buat..
layan cucu la best..kan???

hehhehe...

sekian..

11 comments:

  1. Untung dapat nenek camni.. ada nenek cucu pun tak mau tengok. Esok dah tak larat cucu pun takde hati nak jenguk hahahahaha

    ReplyDelete
  2. klasik gitu nama timangan yang diberi

    ReplyDelete
  3. Pastinya nenek yg sporting ni.. menarik.. :)

    ReplyDelete
  4. Kalau saya.. sekarang layan anak sendiri dulu.. haha

    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  5. nanti org lebih tahu nama nenek bagi dari nama dlm surat beranak

    ReplyDelete
  6. nanti org lebih tahu nama nenek bagi dari nama dlm surat beranak

    ReplyDelete
  7. salam kak . blog akak dah diriview sini :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/blog-review-13.html

    ReplyDelete
  8. mari kita tggu, next gelaran..! sbb cam best je kan..

    ReplyDelete
  9. unik kan nama nama gelaran tu..Ros suka payung tu .. macam best!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox