UNIK NYA GELARAN YANG RAJA PUAN SRI NORA BERI PADA SETIAP CUCU NYA...

Assalamualaikum...

Saya suka sangat tengok keluarga YB Tan Sri Datuk Seri Ramli Ngah Talib Ni..
Beliau bekas menteri Besar perak..
saya pun orang perak..
jadi kena la ambik tahu jugak gaya hidup golongan atasan macam diaorang ni..kan??
hahahha..tak de kena mengena...



Ala..cuma nak tengok gaya hidup diaorang je...
pakai apa,?makan apa..?
anak2 dah besar mana.?.itu je....
Kadang2 tengok krim muka apa dia pakai...
boleh la ikut beli..kan??lepas tu tenyeh2 masuk 3 hari meluat dah nak tenyeh...
Maisara selalu kata..
"ibu...kenapa la ibu paksa2 kulit ibu tu.."
ish..sibuk je...

Nak cerita pasal YM Raja Puan Sri Dato' Noora Ashikin binti Raja Abdullah isteri kepada YB Tan Sri Ramli Ngah Talib nih.
saya suka betul dia bagi gelaran kepada setiap cucu2 dia..
macam sweet sangat...
Dari Anak Nora Danish sampai anak fasha sandha semua ada gelaran  unik masing2..

Anak Nora Danish bersama jejai..
Putra Rayqal yang diberi gelaran 
-Payong-


Cucu yang kedua ,anak kepada Puteri Azalia Ashram..
Putra Alriz diberi gelaran 
-Gunong-


Cucu ke tiga yang juga anak Fasha Sandha bersama Jejai
Putra Rayfal yang besar nanti mesti kacak ni, diberi gelaran 
-Juah-





Cucu ke Empat..Putri Arla 
anak kedua kepada Puteri Azalia Ashram
 diberi gelaran 
-Intan semata-




Dan si comel ni..
anak ke dua Fasha Sandha iaitu
Putri Resya Jemaima diberi gelaran
-cahaya-

Tahun 2014 ni jugak Raja Puan Sri Nora juga terima 2 orang menantu..
maknanya akan datang ada lagi la cucu nya..
kita tengok apa lagi gelaran unik yang bakal cucu2 dia dapat...

Cucu2 dia semuanya dimanjakan..
semua nya rapat dengan dia...dah tua2 ni apa je la yang boleh buat..
layan cucu la best..kan???

hehhehe...

sekian..

Previous
Next Post »

11 komen disini

Click here for komen disini
31 December 2014 at 20:18 ×

Untung dapat nenek camni.. ada nenek cucu pun tak mau tengok. Esok dah tak larat cucu pun takde hati nak jenguk hahahahaha

Reply
avatar
kucha lana
admin
31 December 2014 at 20:45 ×

klasik gitu nama timangan yang diberi

Reply
avatar
Khir Khalid
admin
31 December 2014 at 21:06 ×

Pastinya nenek yg sporting ni.. menarik.. :)

Reply
avatar
Aretikz
admin
31 December 2014 at 22:19 ×

Kalau saya.. sekarang layan anak sendiri dulu.. haha

My blog :

http://segalaceritera.com/

Reply
avatar
emieysandra
admin
31 December 2014 at 22:24 ×

comelnye si juah tuu ;)

Reply
avatar
Nieda ramly
admin
31 December 2014 at 22:51 ×

nanti org lebih tahu nama nenek bagi dari nama dlm surat beranak

Reply
avatar
Nieda ramly
admin
31 December 2014 at 22:51 ×

nanti org lebih tahu nama nenek bagi dari nama dlm surat beranak

Reply
avatar
Mad Parihh
admin
1 January 2015 at 02:49 ×

salam kak . blog akak dah diriview sini :)

http://www.blogparihh.com/2014/12/blog-review-13.html

Reply
avatar
ArELeEz
admin
1 January 2015 at 20:27 ×

mari kita tggu, next gelaran..! sbb cam best je kan..

Reply
avatar
ros_reeza
admin
3 January 2015 at 03:14 ×

unik kan nama nama gelaran tu..Ros suka payung tu .. macam best!

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me