Breaking

Thursday, 18 December 2014

SUAMI DAN ADIK DIBIARKAN TANPA PAKAIAN DI TEMPAT LETAK KERETA AKIBAT CURANG

Assalamualaikum..

Dalam rumah tangga perkara yang paling tak boleh diterima adalah kecurangan.walaupun dah dimaafkan namun kepercayan itu dah tentu hilang.



Di China seorang wanita bernama Ting Su ,29 berjaya menangkap suaminya ,Cheng Su yang curang dengan adik kembarnya sendiri.

Ting Su awalnya mengekori kereta suaminya yang sedang berduaan dengan adik nya.Dia  juga menggunakan bantuan telefon bimbit untuk mengesan kedudukan suaminya

Suaminya kemudian dilihat memasuki tempat letak kereta sebuah pasaraya.Tidak lama selepas itu ,A menyerbu masuk ke dalam kereta dan mendapati suami nya sedang berasmara dengan adik kembarnya tanpa sehelai benang pun.




Dia kemudian menyuruh adik dan suami nye keluar dari kereta tanpa pakain dan mengunci kereta dari dalam.Ting Su hanya memerhatikan sahaja suami dan adik kembarnya dan kemudian berlalu meninggalkan mereka.

Orang ramai yang melihat kejadian tesebut mula merakam aksi pasangan itu dengan telefon bimbit.Tiada apa lagi yang boleh mereka lakukan selain menutup muka akibat malu.

Cheng dan Ting su sekarang dikhabarkan dalam prose perceraian dan menurut Ting su dia tahu yang suaminya curang bersama adik kembanrnya sendiri sejak dia melahirkan anak kembar.

sekian..

7 comments:

  1. Macam takde cara lain nak buat ya ..Adoii hilang akaldah semua ni..

    ReplyDelete
  2. hurm... kembar pun makan sedara sendiri... tetiba teringat citer hantu bonceng...huhuhu

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox