SETAKAT BENDA MACAM NI KAT MALAYSIA PUN RAMAI YANG BOLEH BUAT..

Assalamualaikum....



Apa yang pelik dengan gambar kat atas ni??
Bagi kita kat malaysia ni benda gini bukan 
pelik pun..
Punya la ramai mat2 rempit yang boleh buat aksi gini..

tapi ini berlaku di India...
Lelaki ini dikatakan boleh melakukan berbagai2 aksi Yoga 
sambil menunggang motosikal.
boleh la kawan2 tengok aksi bahaya dia ni kat video di bawah.




Gugulotu Lachiram sangat meminati Yoga sejak kecil.Tahun 2008 dia menjadi stuntman dan mula berminat dengak aksi2 di atas motosikal dan mula
mendapat idea untuk mempraktik kan yoga diatas motosikal  .
Dia mula berlatih sejak 6 tahun lalu.
Minat nya itu juga mendapat sokongan dari orang ramai..

Untung la..orang ramai sokong..
kalau kat malaysia ni pecah kepala dah orang belasah kau!
hahahhah..

sekian...



Previous
Next Post »

18 komen disini

Click here for komen disini
Sunah Sakura
admin
16 December 2014 at 21:48 ×

hahaha...adohai....macam ni pun ade eks..nasib baik kat tempat dia, polis tak tangkap!

Reply
avatar
paridah
admin
16 December 2014 at 22:03 ×

HEH..HEH..XPELIK KAN DIANA

Reply
avatar
Aretikz
admin
16 December 2014 at 22:09 ×

Kat malaysia banyak dah yang pecahkan rekod dunia sebnarnya.. hehe


My Blog :

http://segalaceritera.com/atik/

Reply
avatar
Qaseh Vee
admin
16 December 2014 at 23:09 ×

confirm dah jatuh byk kali ... bkn senang nak buat tu ...

Reply
avatar
16 December 2014 at 23:27 ×

diorang tak tengok lagi kat malaysia macam mana, yang beryoga? yang berkungfu? yang bersilat? yang ehem2 atas motor semua ada.. hahahaha

Reply
avatar
Puan Kutu
admin
17 December 2014 at 00:41 ×

betul tu kt malaysia lagi teror kot.mat2 rempit buat macam action

Reply
avatar
Nadia Johari
admin
17 December 2014 at 01:06 ×

haishh bahayla bawak motor gini

Reply
avatar
Kakzakie
admin
17 December 2014 at 07:57 ×

Bezanya dia buat persembahan Dee. Tempat kita tunjuk lagak yg boleh meranakan diri sendiri.

Reply
avatar
17 December 2014 at 08:44 ×

Entahnya , kalau kat Malaysia ni mau berterabur dah. Hahahaha.

Reply
avatar
17 December 2014 at 11:39 ×

fuh hebat..

mmg kat negara kt pun byk tp byk yg temaph maut je..huhuhu

Reply
avatar
ArELeEz
admin
17 December 2014 at 12:44 ×

kene tekankan & follow aspek keselamatan. wat kat circuit khas ok la kot.. klu wat kat jln bese, accident, mati katak, x ke sia2 tu?

Reply
avatar
Mar Mansor
admin
17 December 2014 at 13:33 ×

bangga la mat rempit lepas ni

Reply
avatar
LydSunshine
admin
17 December 2014 at 15:34 ×

Bahaya ni. Anak2 sila jangan lakukan aksi ini di rumah ye.

Reply
avatar
17 December 2014 at 15:57 ×

menangis mat rempit mesia kalu tgk ni hehehehe

Reply
avatar
hainom OKje
admin
18 December 2014 at 15:31 ×

Hehe.....yeah India boleh!

Reply
avatar
19 December 2014 at 03:02 ×

takde penyakit cari penyakit.... kang yoga kemana apa kemana... ish seriau !

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment