Breaking

Tuesday, 16 December 2014

SETAKAT BENDA MACAM NI KAT MALAYSIA PUN RAMAI YANG BOLEH BUAT..

Assalamualaikum....



Apa yang pelik dengan gambar kat atas ni??
Bagi kita kat malaysia ni benda gini bukan 
pelik pun..
Punya la ramai mat2 rempit yang boleh buat aksi gini..

tapi ini berlaku di India...
Lelaki ini dikatakan boleh melakukan berbagai2 aksi Yoga 
sambil menunggang motosikal.
boleh la kawan2 tengok aksi bahaya dia ni kat video di bawah.




Gugulotu Lachiram sangat meminati Yoga sejak kecil.Tahun 2008 dia menjadi stuntman dan mula berminat dengak aksi2 di atas motosikal dan mula
mendapat idea untuk mempraktik kan yoga diatas motosikal  .
Dia mula berlatih sejak 6 tahun lalu.
Minat nya itu juga mendapat sokongan dari orang ramai..

Untung la..orang ramai sokong..
kalau kat malaysia ni pecah kepala dah orang belasah kau!
hahahhah..

sekian...



18 comments:

  1. hahaha...adohai....macam ni pun ade eks..nasib baik kat tempat dia, polis tak tangkap!

    ReplyDelete
  2. Kat malaysia banyak dah yang pecahkan rekod dunia sebnarnya.. hehe


    My Blog :

    http://segalaceritera.com/atik/

    ReplyDelete
  3. confirm dah jatuh byk kali ... bkn senang nak buat tu ...

    ReplyDelete
  4. diorang tak tengok lagi kat malaysia macam mana, yang beryoga? yang berkungfu? yang bersilat? yang ehem2 atas motor semua ada.. hahahaha

    ReplyDelete
  5. betul tu kt malaysia lagi teror kot.mat2 rempit buat macam action

    ReplyDelete
  6. Bezanya dia buat persembahan Dee. Tempat kita tunjuk lagak yg boleh meranakan diri sendiri.

    ReplyDelete
  7. Entahnya , kalau kat Malaysia ni mau berterabur dah. Hahahaha.

    ReplyDelete
  8. fuh hebat..

    mmg kat negara kt pun byk tp byk yg temaph maut je..huhuhu

    ReplyDelete
  9. kene tekankan & follow aspek keselamatan. wat kat circuit khas ok la kot.. klu wat kat jln bese, accident, mati katak, x ke sia2 tu?

    ReplyDelete
  10. Bahaya ni. Anak2 sila jangan lakukan aksi ini di rumah ye.

    ReplyDelete
  11. menangis mat rempit mesia kalu tgk ni hehehehe

    ReplyDelete
  12. takde penyakit cari penyakit.... kang yoga kemana apa kemana... ish seriau !

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox