Breaking

Saturday, 13 December 2014

SENARAI PEMENANG GIVEAWAY HUJUNG TAHUN BERSAMA DIANARASHID.COM

Assalamualaikum....

Terima kasih semua yang menyertai Giveaway Hujung tahun anjuran saya dengan kerjasama beberapa sahabat yang sudi menjadi penaja GA ini.
Berikut adalah senarai pemenang untuk kali ini..
kepada yang tidak berjaya,cuba lagi di Giveaway yang akan datang..
Check no anda  memalui link ini 



76
wang tunai rm50
tajaan  



44
telekung lycra
tajaan 




139
sehelai baju muslimah
tajaan




91
sehelai baju muslimah
tajaan




95
2 voucher KFC
tajaan




58
1 paket Mykoko rm39/500g
tajaan



84
 sehelai Shawl 
tajaan




123
Topup Rm10
tajaan
 http://blogparihh.blogspot.com/
 https://www.facebook.com/blogparihh




62
Topup Rm10
tajaan



146
topup RM10
tajaan



142
topup RM10
tajaan




11
topup RM10
tajaan



9
topup RM10
tajaan



59
Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
tajaan




115
Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
tajaan



81
Dish Wash Concentrate
tajaan



149
Fridge magnet Malaysia + keychain
tajaan



45
Fridge magnet London + keychain
tajaan



33
Fridge magnet cameron highland
tajaan




70
Fridge magnet cameron highland
tajaan



57
Fridge magnet cameron highland
tajaan




84
Fridge magnet cameron highland
tajaan



18
Home Binder 2015
tajaan



Tahniah semua...
pemenang akan dihubungi oleh penaja..kalau nak hubungi penaja dulu pun tak de masalah..
Boleh je guna link2 penaja tu untuk hubungi diaorang ok??
Semoga Giveaway ini mengukuhkan lagi ikatan 
antara  kita semua..


sekian...


33 comments:

  1. Tahniah semua..tak sempat join lah huhu :(

    ReplyDelete
  2. As'salam tahnia pada yang berjaya

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah ada juga rezeki di sini.. thanks kepada penganjur dan sponsor ya.. tahniah juga kepada pemenang yang lain..

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada pemenang..No.83 takde rezeki. :(

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah... ada rezeki disini :) thanks sponsor & penganjur ...

    ReplyDelete
  7. Allhamdulillah.. dpt topup RM 10.. n tahniah untuk smua yg menang..

    ReplyDelete
  8. yeayy! alhamdulillah ^_^
    tahniah kepada semua pemenang..

    ReplyDelete
  9. tahniah kengkawan... uwaa x de luck hehe

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah :)
    menang!!!
    tq tq tq...

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah...rezeki dapat voucher KFC...hihi...mekasih penganjur dan penaja!

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah, baru aje check. tenkiu sis buat ga dan semua sponsor. ^^ rezekii.. :D

    ReplyDelete
  13. tahniah buat semua pemenang :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox