SENARAI NAMA PEMAIN PDRM UNTUK MUSIM 2015.

Assalamualaikum..




SENARAI PENUH PEMAIN PDRM UNTUK MUSIM 2015.

Jurulatih : 
Azman Adnan

 Penjaga Gol

1. Badrulzaman Abd Halim
2. Saiful Amar Sudar
3. Wilfred Anak Jabun
Pertahanan
4. Muslim Ahmad
5. Afif Amiruddin
6. V.Thirumurugan
7. Fadhil Hashim
8. Faizal Abu Bakar
9. Arman Fareez Mohd Ali
10. Onoriode Kughegbe (Nigeria)
11. Mohd Eskandar Ismail
12. Mohd Fekry Tajuddin


Midfield

13. Ahmad Ezrie Shafizie Sazali
14. Azrul Azman
15. Shahril Izwan Abdullah
16. Ashidi Dil Ashar Yusof
17. Alafi Mahmud
18. Shahruain Abu Samah
19. Isma Alif Mohd Salim
20. Nurul Azwan Roya
21. Lot Abu Hassan
22. Fauzi Majid
23. Mohamadou Sumareh (Gambia)

Penyerang

24. Ali Ashfaq (Maldives)
25. Dramane Traore (Mali)
26. Ahmad Nizam Rodzi

sekian...

sumber:bolasepakmalaysia
Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
JR
admin
14 December 2014 at 17:55 ×

Macam mana nama saya boleh tercicir dari senarai..?

Reply
avatar
Aisy Nasiha
admin
15 December 2014 at 08:22 ×

kalau saya, "minatku tak mengira nama dan rupa" haha.. moto sebab nama tak ingat, lintang pukang.. jadi klau sekali sekala tunjuk minat nak tengok bola tu, mula bertanya nama2 yg ada, bila suami malas nak menjawab, saya bagi ayat moto saya tu lah..

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 14:54 ×

Hmmm...sorang pun saya tak kenal! Bab-bab ni saya memang tak pernah ambil tau. Kalau pemain hensem bolehlah saya tumpang borak sama macam saya ajelah yang tau serba-serbi. Hahaha.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment