SENARAI NAMA PEMAIN HARIMAU MALAYA (MALAYSIA VS THAILAND)

Assalamualaikum...

Memang rasa tak sabar2 nak tengok perlawanan akhir pertama Piala Suzuki malam ni.Akan berlangsung sekejap je lagi.Dalam pada kita sibuk nak bersorak ,siap dah kuaci 2,3 bungkus tu,air kopi satu jug,jangan lupa juga tadah tangan minta pada Allah supaya diberikan kejayaan .

crdt:bolasepakmalaysia
Siaran langsung perlawanan akhir pertama akan berlangsung di Stadium Rajamangala, Bangkok  jam 8 malam ni.Tak dapat tengok kat stadium boleh tengok kat tv 9 dan Astro FOX sport.
Semoga kejayaan milik malaysia!!!

Barisan pemain-pemain harimau malaya (senarai pemain )


senarai nama pemain malaysia

1. Farizal Marlias
2. Zubir Azmi
3. Shukor Adan (K)
4. Fadhli Shas
5. S.Kunanlan
6. Amri Yahyah 
7. Safiq Rahim 
8. Baddri Radzi 
9. Azamuddin Akil
10. Indra Putra Mahyuddin
11. Norshahrul Idlan Talaha


Senarai nama pemain thailand

2- panupong Wongsa
3-Theerathon Bunmathan
4-Chonlatit jantakam 
5-Niweat Siriwong
6-nattaporn Phanrit
7-Datsakon Thonglao
8-Sumanya Purisay 
10-Teerasil Dangda
11-Anucha Kitpongsri 
12-Adul Lahsoh
14-Arthit Sunthotnphit 
15-Pipob On-m0
16-jakkraphan Pornsai
17-Apipoo Suntornpanavej
18-Sinthaweechai Hathairattanakool
19-Phichitpoing Choeichiu 
21-Piyaphon Buntao
28-Prayat Bunya
38-Chanathip Songkrasin
39-Kirati keawsombat

Sompong Soleb


selamat menonton..

sekian..



Previous
Next Post »

2 komen disini

Click here for komen disini
Mama Niza
admin
17 December 2014 at 19:41 ×

mama dah standby depan tv ni.. hihi

Reply
avatar
hainom OKje
admin
18 December 2014 at 15:24 ×

Amboi.....tengok bola dgn ilmu barulah bestkan DR....siap tau semua senarai player...

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me