SAYA DAH KENA SAMPUK - ALIFF AZIZ

Assalamualaikum..

Rasa macam kelakar pulak bila baca pasal penyanyi 
dari singapura iaitu Aliff Aziz yang mendakwa 
dia disampuk dan tidak sedarkan diri ketika menumbuk 
dan bergaduh di sebuah hotel yang menjadi tempat 
dia menginap sempena AIM 21 yang lalu..



Alahai..macam2 dia ni..mabuk,bercium lepas tu 
curi telefon sekarang bergaduh.
Lepas tu kata dia tak sedar sebab kena sampuk.

"Ketika kejadian, saya memang tidak ingat apa yang berlaku. Saya mula sedarkan diri selepas semuanya sudah selesai.

"Sepupu saya memberitahu, saya dah kena sampuk. Memang saya ada masalah lemah semangat sejak kecil lagi,” 

"Bagi sesiapa yang telah menyaksikan kejadian itu, mungkin mereka akan memberi pelbagai persepsi terhadap tingkah laku saya itu.

“Tetapi nak buat macam mana, ia adalah hari yang malang buat saya," -Aliff Aziz-


Perasan tak artis2 ni kadang2 selalu bagi alasan tak logik bila buat salah.

Bila mengandung kata "buatan orang..orang dengki.".tengok2 dah beranak pulak.
hehehe..Bila jalan terhoyong hayang sambil menjerit,
dikatanya " saya tak sihat masa tu.."

memang la benda2 halus,sihir semua ni betul2 wujud
tapi bila alasan tu dia guna pakai
oleh seorang artis yang bermasalah,
orang terus rasa nak percaya dengan tak tu
sama banyak je..

kan??

sekian..
Previous
Next Post »

10 komen disini

Click here for komen disini
Mrs Yatie
admin
11 December 2014 at 17:31 ×

macam-macamlah dunia artis ni kan awak :) PG singgah blogwalking sambil menderma nuffy kat sini.

Reply
avatar
11 December 2014 at 17:45 ×

sampuk jugak tu sampuk setan hahahaha

Reply
avatar
11 December 2014 at 18:39 ×

Alif buat hal lagi :( hm . Macam-macam la dunia sekarang ni

Reply
avatar
Etuza Etuza
admin
11 December 2014 at 19:19 ×

As'salam macam2 dunia artis

Reply
avatar
12 December 2014 at 03:27 ×

alahai...
mainan retisss.... nak tutup citer biasa laa... bagi alasan logic sket bley tak...?? teringat adik sedara dok tergilakan sangat aliff aziz ni sampai dapat jumpa depan mata pun dah over eksaited sangat...

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
12 December 2014 at 16:15 ×

Salam, hahaha aku dgr ni kat radio semalam, terus tergelak besar aku. Haha~ camnilah, actually bila kita marah sangat2 tu, memang kita tak sedar diri..TAPI bukan kena sampuk..kita tak sedar sbb dah dirasuki syaitan! Haha..sian..ape2 je lah~

Reply
avatar
Asha Lya
admin
12 December 2014 at 17:27 ×

Nnt kna sampuk btl2 hahh..ermm mcm2 diorg ni

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 15:41 ×

Hahaha... kesian! Pilihlah alasan yang lebih munasabah. Nampak sangat cetek akal. Kalau macam ni punya alasan, manalah tak kena hamun dengan peminat!

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me