Breaking

Saturday, 27 December 2014

PERMULAAN HARI YANG BAIK...

Pagi ni saya bangun tengok enpon ..
saya tengok ada sms dari kawan saya..
heehe..masih pakai sms lagi rupanya saya ni.
Ketinggalan zaman betul..

Kawan saya tu  hantar mesej
sebab nak ajak saya makan nasik minyak..
rupanya nak kawen..
seronoknya saya dapat berita nih.

Kawan saya tu umur nya sama dengan saya.
pernah jugak dia rasa putus asa bab kawen2 ni
bila semua rakan sekerja yang dulu2
dah kawen dan ada anak.
tapi dia masih belum ada rezeki bab2 tu..

Saya sendiri rasa seronok
dapat berita ni..
rasa cam nak menjerit dan menangis je..
Kalau dulu selalu mengadu kat saya
kalau orang kata dia macam2..
Apa sangat la nasihat yang saya boleh bagi
selain suruh bersabar

Permulaaan hari yang baik
untuk seorang Diana Rashid..♥♥♥♥♥

Sekian...




8 comments:

  1. Seronok dapat jemputan makan masi minyak..
    saya pon pakai sms wp ada whatAp..member2 guna whatAp je..kalo tak online, tak baca pula

    ReplyDelete
  2. Rezeki akak, jodoh dia.. hehe.. arghh ~ lapar trus dengar bab makanan..

    ReplyDelete
  3. tahniah permulaan sbuah khdupn baru buat kwn diana...

    ReplyDelete
  4. Kakak pun tumpang gembira dgn berita macam ini Dee. Syukur Alhamdulillah, berkat sabar kini Allah dah kabulkan doa dia..

    ReplyDelete
  5. Tahniah utk kawan Diana. Kadang-kadang ada yg cepat tiba jodoh tapi cepat juga jodoh berakhir. Kadang-kadang ada yg lambat bertemu jodoh tapi jodohnya berkekalan hingga hujung nyawa...

    ReplyDelete
  6. aida sgt suka jemputan kenduri kawin.
    best!

    ReplyDelete
  7. Salam, alahai yeke...tumpang gembira jugk untuk kawan akak tu, say congratez to her ya..hehe :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox