PERMULAAN HARI YANG BAIK...

Pagi ni saya bangun tengok enpon ..
saya tengok ada sms dari kawan saya..
heehe..masih pakai sms lagi rupanya saya ni.
Ketinggalan zaman betul..

Kawan saya tu  hantar mesej
sebab nak ajak saya makan nasik minyak..
rupanya nak kawen..
seronoknya saya dapat berita nih.

Kawan saya tu umur nya sama dengan saya.
pernah jugak dia rasa putus asa bab kawen2 ni
bila semua rakan sekerja yang dulu2
dah kawen dan ada anak.
tapi dia masih belum ada rezeki bab2 tu..

Saya sendiri rasa seronok
dapat berita ni..
rasa cam nak menjerit dan menangis je..
Kalau dulu selalu mengadu kat saya
kalau orang kata dia macam2..
Apa sangat la nasihat yang saya boleh bagi
selain suruh bersabar

Permulaaan hari yang baik
untuk seorang Diana Rashid..♥♥♥♥♥

Sekian...




Previous
Next Post »

8 komen disini

Click here for komen disini
Mar Mansor
admin
27 December 2014 at 08:24 ×

Seronok dapat jemputan makan masi minyak..
saya pon pakai sms wp ada whatAp..member2 guna whatAp je..kalo tak online, tak baca pula

Reply
avatar
Aretikz
admin
27 December 2014 at 09:37 ×

Rezeki akak, jodoh dia.. hehe.. arghh ~ lapar trus dengar bab makanan..

Reply
avatar
paridah
admin
27 December 2014 at 10:37 ×

tahniah permulaan sbuah khdupn baru buat kwn diana...

Reply
avatar
Nur Inani
admin
27 December 2014 at 10:44 ×

tahniahh untuk kawan sis.

Reply
avatar
Kakzakie
admin
27 December 2014 at 11:09 ×

Kakak pun tumpang gembira dgn berita macam ini Dee. Syukur Alhamdulillah, berkat sabar kini Allah dah kabulkan doa dia..

Reply
avatar
JR
admin
27 December 2014 at 11:33 ×

Tahniah utk kawan Diana. Kadang-kadang ada yg cepat tiba jodoh tapi cepat juga jodoh berakhir. Kadang-kadang ada yg lambat bertemu jodoh tapi jodohnya berkekalan hingga hujung nyawa...

Reply
avatar
27 December 2014 at 12:50 ×

aida sgt suka jemputan kenduri kawin.
best!

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
29 December 2014 at 13:10 ×

Salam, alahai yeke...tumpang gembira jugk untuk kawan akak tu, say congratez to her ya..hehe :)

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment