Breaking

Thursday, 18 December 2014

PERCERAIAN BELUM SAH TAPI DAH RANCANG NAK KAWEN

Assalamualaikum...




Ingat tak saya pernah siarkan cerita pasal pelakon vateran Fadhilah Mansor yang nak kawen dengan A.Rahman Hassan tu??Ramai yang terkejut hari ni sebab keluar kat berita harian katanya perceraian nya baru disahkan .Orang pelik la  bila belum sah bercerai tapi dah rancang nak kawen dengan orang lain.

Erm..sebenarnya lafaz cerai tu di buat pada september 2012.tapi hari ni baru disahkan.Biasalah kes2 mahkamah ni memang berlanjutan sampai makan tahun.



Tapi yang silap nya bila dia merancang nak kawen sedangkan kes penceraian tu belum selesai.Macam mana orang tak mengata..kan??patutnya dia diam2 kan je dulu hal tentang nak kawen tu..Bayangkan cemana dia nak kawen sedangkan kes kat mahkamah tak selesai lagi?kan jadi rumit nanti.

tapi sekarang dah selesaikan?kira tak payah bising2 dah la..:p

eh!!orang bercerai salah kawen pun salah..susah jadi artis nih..heheh

Ramai pulak artis bercerai hujung tahun nih.pandai pulak tu pilih masa,,sekali harung je semua masuk suratkhabar..tak la orang tumpu pada satu artis je..kurang sikit tekanan kat artis tu.heheh

sekian..






10 comments:

  1. retisss pelbagai ragam... hahaha ada media pun kecoh kemain... bahana jadi retis inilah dia..

    ReplyDelete
  2. la.. ingat dah cerai dah..

    mesti ade yang tak kena.. *tiru iklan :)

    ReplyDelete
  3. adoilahh. macam macam orang sekarang ni :)

    ReplyDelete
  4. Dah masuk usia senja macam ni pun masih lagi turun baik mahkamah syariah berkisar dengan soal nikah kawen cerai...
    Semoga masa depan kita dijauhkan dari perkara seperti ini

    ReplyDelete
  5. blh plak ye cerai serentak hehe

    ReplyDelete
  6. perkara biasa ni, sebab mahkamah syariah ambil masa bertahun nak sahkan penceraian.kalau ikut syariat memang dah sah lama dah..ikut segi undang-undang je bukan

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox