PERCERAIAN BELUM SAH TAPI DAH RANCANG NAK KAWEN

Assalamualaikum...




Ingat tak saya pernah siarkan cerita pasal pelakon vateran Fadhilah Mansor yang nak kawen dengan A.Rahman Hassan tu??Ramai yang terkejut hari ni sebab keluar kat berita harian katanya perceraian nya baru disahkan .Orang pelik la  bila belum sah bercerai tapi dah rancang nak kawen dengan orang lain.

Erm..sebenarnya lafaz cerai tu di buat pada september 2012.tapi hari ni baru disahkan.Biasalah kes2 mahkamah ni memang berlanjutan sampai makan tahun.



Tapi yang silap nya bila dia merancang nak kawen sedangkan kes penceraian tu belum selesai.Macam mana orang tak mengata..kan??patutnya dia diam2 kan je dulu hal tentang nak kawen tu..Bayangkan cemana dia nak kawen sedangkan kes kat mahkamah tak selesai lagi?kan jadi rumit nanti.

tapi sekarang dah selesaikan?kira tak payah bising2 dah la..:p

eh!!orang bercerai salah kawen pun salah..susah jadi artis nih..heheh

Ramai pulak artis bercerai hujung tahun nih.pandai pulak tu pilih masa,,sekali harung je semua masuk suratkhabar..tak la orang tumpu pada satu artis je..kurang sikit tekanan kat artis tu.heheh

sekian..






Previous
Next Post »

10 komen disini

Click here for komen disini
19 December 2014 at 03:18 ×

retisss pelbagai ragam... hahaha ada media pun kecoh kemain... bahana jadi retis inilah dia..

Reply
avatar
19 December 2014 at 08:52 ×

la.. ingat dah cerai dah..

mesti ade yang tak kena.. *tiru iklan :)

Reply
avatar
Nur Inani
admin
19 December 2014 at 09:32 ×

adoilahh. macam macam orang sekarang ni :)

Reply
avatar
izzeyda
admin
19 December 2014 at 10:13 ×

macam2 ragam artis..

Reply
avatar
19 December 2014 at 10:28 ×

tingat kes aziz m.osman dulu...

Reply
avatar
Nafisa81
admin
19 December 2014 at 10:38 ×

Dah masuk usia senja macam ni pun masih lagi turun baik mahkamah syariah berkisar dengan soal nikah kawen cerai...
Semoga masa depan kita dijauhkan dari perkara seperti ini

Reply
avatar
Mila Hilas
admin
19 December 2014 at 12:01 ×

blh plak ye cerai serentak hehe

Reply
avatar
SalbiahM
admin
19 December 2014 at 12:14 ×

perkara biasa ni, sebab mahkamah syariah ambil masa bertahun nak sahkan penceraian.kalau ikut syariat memang dah sah lama dah..ikut segi undang-undang je bukan

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me