PENUMPANG PESAWAT BUKA PINTU KECEMASAN SUPAYA DAPAT UDARA SEGAR

Assalamualaikum...



Pesawat penerbangan Xiamen Airlines tiba2 dikejutkan dengan kejadian seorang lelaki yang membuka pintu kecemasan pesawat kerana inginkan udara segar ketika pesawat bersedia untuk penerbangan dari Hangzhou ke Chengdu.Terkejut dengan tindakan lelaki tersebut ,pramugari pesawat berkenaan terkedu sejenak dan kemudian memindahkan lelaki tersebut ke tempat duduk yang lebih selesa.




Lelaki tersebut kemudian nya menjelaskan ini pertama kali dia menaiki pesawat dan mereka kemudian nya memeriksa bahagian pintu kecemasan untuk memastikan tiada kerosakan.bagaimnaa pun lelaki tersebuttidak dikenakan apa2 tindakan.


namun orang ramai mula mempertikaikan tindakan anak kapal yang hanya memandang ringan masalah tersebut kerana tidak mengenakan tindakan kepada lelaki itu.

kelakar la citer ni..kejadian ni berlaku 14 hb disember hari tu..macam lawak pulak sebab dia ingat naik kapal terbang macam naik bas kat kampung dulu je..boleh buka tutup tingkap sebab nak udara segar.Aih..tak dapat bayangkan cemana la kalau kapal terbang tu dah berlepas,dia buka pintu kecemasan tu.tak pasal2 keluar berita utama ..

heheheh...

sekian..

Previous
Next Post »

10 komen disini

Click here for komen disini
Mila Hilas
admin
18 December 2014 at 17:19 ×

yg jd persoalan juga, mudahnya nk buka pintu kecemasan tu? bhaya sungguh

Reply
avatar
18 December 2014 at 17:19 ×

Mujur tak terbang lagi dia bukak , kalau terbang ? Habes tajuk berita tukar. Hahahahah.

Reply
avatar
18 December 2014 at 17:23 ×

Kalau kat udara tekanan dah lain tu. Bahaya. Agaknya belum take off kot.. huu

Reply
avatar
huda azmi
admin
18 December 2014 at 17:28 ×

senang plak yer bukak pintu kecemasan tu...mesti orang tu imagine nanti fly tinggi2, dapat hirup fresh air..hehe

Reply
avatar
18 December 2014 at 17:30 ×

bahaya tapi kesian pun ada.. yelah, tahap pemahaman dia tu maybe kurang. Nak kenakan tindakkan pun rasanya tak sampai hati. Jadi pengajaran kat anak2 kapal supaya sentiasa bersedia hadapi kemungkinan penumpang2 ni..

Reply
avatar
18 December 2014 at 18:03 ×

hahahaha sik baik org lain x panik

Reply
avatar
19 December 2014 at 03:13 ×

hahhaa sha baru cam berangan nak buat cam dia... bahaya ekk?? maklumlah tak pernah naik kapal terbang... hahahaha jakun

Reply
avatar
Echa H.
admin
19 December 2014 at 08:35 ×

hahahahah kelakar lahh. huhuu. mesti dia ingat naik flight mcm naik bas hihihi. pandai jugak dia bukak pintu kecemasan tu kan. sy rasa sy tak reti pun nak bukak pintu tu huhuhu.

Reply
avatar
izzeyda
admin
19 December 2014 at 10:31 ×

hehehe.. macam2 ada.. nasib laa kapal terbang belum berlepas.. kalau tak memang masuk berita utama laa..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment