Breaking

Wednesday, 24 December 2014

PEMBERSIH WANITA WARISAN PUTERI PILIHAN NO 1 WANITA.

STICKY POST !!
scroll untuk entry baru...

Assalamualaikum...

Bagi orang perempuan setakat jaga anak, jaga makan pakai laki,jaga rumah..Itu benda yang paling senang nak diuruskan..Kalau badan letih pun tetap boleh buat. Tapi bila dah terlalu tumpu pada anak2 dan suami,dengan kerja lagi,sampai tubuh  badan sendiri pun terabai...Nak buat senaman kagel pun tak sempat dah!Sedangkan wanita ni wajib untuk dia menjaga luaran dan dalaman nya..Terutama sekali bahagian intim wanita.Bukan setakat cuci guna sabun mandi je terus ok..kena la ada penjagaan yang lebih rapi.Lagi-lagi zaman sekarang ni tabiat makan kita bukan nya elok sangat pun.Ada yang makan itu alahan,makan ini jadi keputihan .Ada yang masih muda remaja,dah alami masalah keputihan.Bila dah kawen lagi la teruk masalah keputihan nya tu.


Kebaikan Pembersih Wanita Warisan Puteri Sireh Emas



Saya nak perkenalkan satu produk yang wajib kawan-kawan miliki.Produk warisan Puteri Sireh Emas adalah produk pilihan no.1 wanita sejak 2002.Menggunakan ekstrak daun sireh yang memang terbukti cukup berkhasiat untuk penjagaan bahagian intim wanita.Dipercayai daun sireh digunakan untuk membersihkan bahagian intim wanita kerana ianya boleh menaik kan seri wajah.Siapa tak nak kan??Dengan daun sireh je ,kebersihan terjaga dan wajah pun berseri-seri.


Bagaimana  Ianya Bertindak?


Nak tau cemana dia bertindak??Warisan Puteri  adalah pencuci berasaskan herba untuk wanita dimana ia bertindak membantu menstabil pH wanita. Diformulasi secara tradisional berasaskan astrigen ekstrak herba sirih dan diadun dengan manjakani, pati sari bunga dan antiseptik untuk membantu mengurangkan keputihan, bau, pembiakan fungus disamping membantu menguatkan otot dan perjalanan darah. Ia memberi keselesaan dan kesegaran yang panjang disamping meningkatkan keyakinan, agar lelaki lebih menghargai wanita.




Nampak tak??Bukan semata-mata ada ekstark sireh saja,Tapi ada manjakani  dan pati sari bunga ..Sebab tu boleh buat wajah kita berseri2 ,sebab darah dalam badan lancar.Bau dia pun wangi tau..Tak payah dah nak buat kagel2 ni sebab guna pembersih Warisan Puteri ni saja luaran dan dalaman  kita terjaga.

Harga yang Berpatutan

Kalau saya sebut harga dia mesti kawan2 terkejut.Harganya cuma RM19.90. Kalau tak percaya  check harga nya sekarang di Warisan Puteri Sireh Emas klik pada bahagian Produk. Ataupun kawan-kawan boleh tengok laman web mereka di sini (http://sihatdananggun.com/) untuk lebih banyak lagi produk lain yang berkualiti dan diyakini ramai.

sekian..

24 comments:

  1. Setahu saya daun sirih itu rasanya agak pedas. Habis guna ekstrak daun sirih bila sapu ke situ tak rasa pedih ke...? Sekadar pertanyaan....

    ReplyDelete
  2. hahahha..macam2 JR nih..try la kalau nak tau rasa nya..ekekekek...tak pedas la JR..

    ReplyDelete
  3. dulu pakai produk ni sekarang dah bertukar :)

    ReplyDelete
  4. dulu pakai produk ni sekarang dah bertukar :)

    ReplyDelete
  5. pernah pakai produk dari sireh...mmg bagus boleh hilang bau dan lain2...cantik pakaging dia la diana...suka

    ReplyDelete
  6. eh menarik ni..minat pulak nak beli kan..

    ReplyDelete
  7. saya memang pakai ni kak.. memang best.. berangin jek.. opppss

    ReplyDelete
  8. akak klik subway kat sini tau...

    ReplyDelete
  9. Terbaiklah produk ni.. lya dh lama guna

    ReplyDelete
  10. murah je tu ... sireh mmg herba yg bagus .

    ReplyDelete
  11. Menarik Boleh cuab ..Kakak Lya pon pengguna produk ni ..Sangat2 bagus dan berkesan..

    ReplyDelete
  12. penerangan yg menarik...smapi tertarik nk cuba...mekasi..

    ReplyDelete
  13. Mmg best guna sireh emas ni. Berangin je. Dh lm guna. Mmg itu la hagenya x prnh berubah.

    ReplyDelete
  14. Memang guna Sireh Emas ni...
    Untuk kesihatan diri

    ReplyDelete
  15. Best guna Sireh Emas ni. Rasa berangin, wangi je baunya. Harga pun tak mahal.

    ReplyDelete
  16. ok. serious terkejut dengan harga dia.

    ReplyDelete
  17. Takutlah nak pakai produk yg macam macam ni DR.....Awak dah cuba ke DR?

    ReplyDelete
  18. Best pencuci ni...dah pakai, serius best, pencucinya pekat pula tu..murah pun murah..berbaloi2..

    ReplyDelete
  19. Best pencuci ni.. tp sekrang ada lagi ker.. susah la nak cri

    ReplyDelete
  20. Best pencuci ni.. tp sekrang ada lagi ker.. susah la nak cri

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox