PEMBERSIH WANITA WARISAN PUTERI PILIHAN NO 1 WANITA.

STICKY POST !!
scroll untuk entry baru...

Assalamualaikum...

Bagi orang perempuan setakat jaga anak, jaga makan pakai laki,jaga rumah..Itu benda yang paling senang nak diuruskan..Kalau badan letih pun tetap boleh buat. Tapi bila dah terlalu tumpu pada anak2 dan suami,dengan kerja lagi,sampai tubuh  badan sendiri pun terabai...Nak buat senaman kagel pun tak sempat dah!Sedangkan wanita ni wajib untuk dia menjaga luaran dan dalaman nya..Terutama sekali bahagian intim wanita.Bukan setakat cuci guna sabun mandi je terus ok..kena la ada penjagaan yang lebih rapi.Lagi-lagi zaman sekarang ni tabiat makan kita bukan nya elok sangat pun.Ada yang makan itu alahan,makan ini jadi keputihan .Ada yang masih muda remaja,dah alami masalah keputihan.Bila dah kawen lagi la teruk masalah keputihan nya tu.


Kebaikan Pembersih Wanita Warisan Puteri Sireh Emas



Saya nak perkenalkan satu produk yang wajib kawan-kawan miliki.Produk warisan Puteri Sireh Emas adalah produk pilihan no.1 wanita sejak 2002.Menggunakan ekstrak daun sireh yang memang terbukti cukup berkhasiat untuk penjagaan bahagian intim wanita.Dipercayai daun sireh digunakan untuk membersihkan bahagian intim wanita kerana ianya boleh menaik kan seri wajah.Siapa tak nak kan??Dengan daun sireh je ,kebersihan terjaga dan wajah pun berseri-seri.


Bagaimana  Ianya Bertindak?


Nak tau cemana dia bertindak??Warisan Puteri  adalah pencuci berasaskan herba untuk wanita dimana ia bertindak membantu menstabil pH wanita. Diformulasi secara tradisional berasaskan astrigen ekstrak herba sirih dan diadun dengan manjakani, pati sari bunga dan antiseptik untuk membantu mengurangkan keputihan, bau, pembiakan fungus disamping membantu menguatkan otot dan perjalanan darah. Ia memberi keselesaan dan kesegaran yang panjang disamping meningkatkan keyakinan, agar lelaki lebih menghargai wanita.




Nampak tak??Bukan semata-mata ada ekstark sireh saja,Tapi ada manjakani  dan pati sari bunga ..Sebab tu boleh buat wajah kita berseri2 ,sebab darah dalam badan lancar.Bau dia pun wangi tau..Tak payah dah nak buat kagel2 ni sebab guna pembersih Warisan Puteri ni saja luaran dan dalaman  kita terjaga.

Harga yang Berpatutan

Kalau saya sebut harga dia mesti kawan2 terkejut.Harganya cuma RM19.90. Kalau tak percaya  check harga nya sekarang di Warisan Puteri Sireh Emas klik pada bahagian Produk. Ataupun kawan-kawan boleh tengok laman web mereka di sini (http://sihatdananggun.com/) untuk lebih banyak lagi produk lain yang berkualiti dan diyakini ramai.

sekian..
Previous
Next Post »

22 komen disini

Click here for komen disini
Cikna
admin
17 December 2014 at 12:42 ×

Produk baru ke ni....'

Reply
avatar
JR
admin
17 December 2014 at 12:46 ×

Setahu saya daun sirih itu rasanya agak pedas. Habis guna ekstrak daun sirih bila sapu ke situ tak rasa pedih ke...? Sekadar pertanyaan....

Reply
avatar
Diana Rashid
admin
17 December 2014 at 12:49 ×

hahahha..macam2 JR nih..try la kalau nak tau rasa nya..ekekekek...tak pedas la JR..

Reply
avatar
Nur Inani
admin
17 December 2014 at 12:57 ×

dulu pakai produk ni sekarang dah bertukar :)

Reply
avatar
Nur Inani
admin
17 December 2014 at 12:57 ×

dulu pakai produk ni sekarang dah bertukar :)

Reply
avatar
Julia Johari
admin
17 December 2014 at 13:12 ×

pernah pakai produk dari sireh...mmg bagus boleh hilang bau dan lain2...cantik pakaging dia la diana...suka

Reply
avatar
Mar Mansor
admin
17 December 2014 at 13:31 ×

eh menarik ni..minat pulak nak beli kan..

Reply
avatar
17 December 2014 at 15:07 ×

saya memang pakai ni kak.. memang best.. berangin jek.. opppss

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
17 December 2014 at 22:32 ×

akak klik subway kat sini tau...

Reply
avatar
LYAfrina
admin
17 December 2014 at 23:24 ×

Terbaiklah produk ni.. lya dh lama guna

Reply
avatar
Qaseh Vee
admin
17 December 2014 at 23:43 ×

murah je tu ... sireh mmg herba yg bagus .

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
admin
18 December 2014 at 22:17 ×

Menarik Boleh cuab ..Kakak Lya pon pengguna produk ni ..Sangat2 bagus dan berkesan..

Reply
avatar
Da Yana
admin
19 December 2014 at 10:26 ×

penerangan yg menarik...smapi tertarik nk cuba...mekasi..

Reply
avatar
sal ya
admin
19 December 2014 at 16:55 ×

Mmg best guna sireh emas ni. Berangin je. Dh lm guna. Mmg itu la hagenya x prnh berubah.

Reply
avatar
Fuza Musa
admin
19 December 2014 at 22:00 ×

Memang guna Sireh Emas ni...
Untuk kesihatan diri

Reply
avatar
20 December 2014 at 14:59 ×

Best guna Sireh Emas ni. Rasa berangin, wangi je baunya. Harga pun tak mahal.

Reply
avatar
Zizie Zack
admin
22 December 2014 at 03:57 ×

ok. serious terkejut dengan harga dia.

Reply
avatar
hainom OKje
admin
22 December 2014 at 17:05 ×

Takutlah nak pakai produk yg macam macam ni DR.....Awak dah cuba ke DR?

Reply
avatar
23 December 2014 at 21:56 ×

Best pencuci ni...dah pakai, serius best, pencucinya pekat pula tu..murah pun murah..berbaloi2..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment