PEMAIN BOLASEPAK HARIMAU MALAYA YANG IBUNYA DIDAKWA MENIPU

Assalamualaikum...


Entah kenapa la pemain bolasepak sorang ni asyik dirundung malang.
Tak tahu la mana silap nya.
kesian jugak sebenarnya sebab
benda2 melibatkan orang terdekat dia ,
mesti terpalit sama kat dia..
Sedangkan dia tak bersalah..

kalau dulu kes bini jadi singa..
Sekarang maknya pulak dituduh menipu  duit orang..

Bayar jugak le dia..
Sebenarnya dia ni bagus orang nya.
Cuma kena mandi bunga la kot lepas ni.
hahahah...

Baca berita kat bawah nih...




Seorang mangsa yang mendakwa ditipu oleh ibu kepada penyerang Harimau Malaya, berterima kasih kepada pemain bola sepak itu kerana melunaskan baki wang yang dituntut daripada ibunya, hari ini.
Pairus Jaafar Sidek, 40, berkata, dia sangat berterima kasih kepada pemain bola sepak itu dan isterinya kerana berkerjasama dan membayar ganti rugi bagi pihak ibunya.
“Hari ini, semuanya sudah selesai selepas pemain bola sepak itu membuat pembayaran penuh ke atas tuntutan yang dibuat oleh saya tempoh hari."- Pairus Jaafar Sidek -


Cerita sebenar kawan2 boleh baca kat sini link dan link

sekian..


Previous
Next Post »

7 komen disini

Click here for komen disini
Khir Khalid
admin
12 December 2014 at 21:46 ×

Hmmm... macam2 hal kan... mujurlah dpt diselesaikan....

Reply
avatar
Aretikz
admin
12 December 2014 at 22:22 ×

Pergh ~ rupanya.. sian gak.. sabor jer lah.. baru terskor 1.. hehe..

Reply
avatar
aima
admin
13 December 2014 at 11:30 ×

kesian mat yo....xpe la, terubat dah dgn gol ari tu...khee

Reply
avatar
LYAfrina
admin
13 December 2014 at 13:10 ×

ada jugak mcm ni...

Reply
avatar
Nafisa81
admin
13 December 2014 at 17:25 ×

Kalau tgk english league...bila perpindahan...player and management lama salam salam... Dia sakan bergaduh dengan t.s anuar musa...

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 15:01 ×

La MatYo ke? Tak tahu pun cerita ni. Malas pulak nak tengok link tu, Diana tapi dalam hati ada rasa nak kepohci jugak :)

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me