Skip to main content

MALAYSIA NEGARA KE 8 TERBESAR DALAM INDUSTRI PELACURAN

Assalamualaikum..

Bila saya baca satu berita dari Funnymalaysia.net ni rasa macam tak percaya je..Terkejut pun ada sebab Malaysia ni kan negara islam.macam mana malaysia boleh berada dalam senarai 10 negara terbesar dalam industri pelacuran.



 Cer kawan2 tengok senarai bawah ni..

1. Venezuela - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

2. Korea Selatan - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

3. Peru - 102 pelacur setiap 10,000 rakyat

4. Filipina - 85 pelacur setiap 10,000 rakyat

5. Nigeria - 63 pelacr setiap 10,000 rakyat

6. China - 60 pelacur setiap 10,000 rakyat

7. Brazil - 53 pelacur setiap 10,000 rakyat

8. Malaysia - 52 pelacur setiap 10,000 rakyat

9. Germany - 49 pelacur setiap 10,000 rakyat

10. Thailand - 45 pelacur setiap 10,000 rakyat.

Malaysia di tangga ke 8 dengan kadar pelacuran di Malaysia lebih tinggi dari Thailand.tak terkejut ke?Bagi saya yang masih percaya negara Malaysia adalah negara Islam,ini adalah sesuatu yang tak masuk akal.Saya harap benda ni tak betul..Ianya sesuatu yang memalukan.

sekian...

Comments

  1. Lagi ramai dari Thailand? Sukar nak percaya ni..

    ReplyDelete
  2. biar betik...walau pn bnyak usaha pencegahan..tapi knapa statistik malaysia still tinggi compare ngan thai eh..uhu..

    ReplyDelete
  3. omg.. i thought thailand akan berada di atas kita. tapi, kita ni atas thailand.. malunya.. tapi, pelacur pun ramai jugak pelacur import.. however, tak padan la kata malaysia negara islam.. haih...

    ReplyDelete
  4. Aduh! Kelihatan semakin parah ni....

    ReplyDelete
  5. Wallahua'lam ... Kalau betul, mmg memalukan ... Ramai pelacur mesti sebab ramai pelanggan nyer ... Ya Allah, nauzubillah ... Jauhkan lah mende2 tak elok nie daripada keluarga aku dan keluarga kita semua ...

    ReplyDelete
  6. sy rs mcm x kena je statistik tu... mn perginya india, nepal dan indonesia yg mn siap ada kampung utk pelacur??

    ReplyDelete
  7. salam.. ni pandangan sy je la.. yang jadi pelacur tu byk dr china n filipin n plus plus plus.. dlm kalangan rakyat malaysia sendiri rasanya taksampai mcm tu kowt..

    ReplyDelete
  8. kena terus banteras ni.kalau tak lagi berleluasa

    ReplyDelete
  9. La... Thailand pun kalah? Hebatlah Malaysia. Malaysia Boleh!

    Saya selalu joke dengan Hubbydearie. Saya kata yang duduk di tangga teratas 'dept pelacuran' di Malaysia ni mesti perempuan Uzbek. Bernanah je hati HD mendengarnya!

    ReplyDelete
  10. Salam, masyaAllah~ biar betul? selama ni yelah aku fikir Thailand yg paling havoc dgn industri pelacuran ni..hmm..tp xmustahil kot..kita je yg xnmpk kat celah mane diorg tawarkan 'projek' ni..hmm :(

    ReplyDelete
  11. Tak hairan dan terkejut... memang ramai sebab kos sara hidup yang tinggi... nak cari kerja susah... hurm...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …