Breaking

Monday, 15 December 2014

MALAYSIA NEGARA KE 8 TERBESAR DALAM INDUSTRI PELACURAN

Assalamualaikum..

Bila saya baca satu berita dari Funnymalaysia.net ni rasa macam tak percaya je..Terkejut pun ada sebab Malaysia ni kan negara islam.macam mana malaysia boleh berada dalam senarai 10 negara terbesar dalam industri pelacuran.



 Cer kawan2 tengok senarai bawah ni..

1. Venezuela - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

2. Korea Selatan - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

3. Peru - 102 pelacur setiap 10,000 rakyat

4. Filipina - 85 pelacur setiap 10,000 rakyat

5. Nigeria - 63 pelacr setiap 10,000 rakyat

6. China - 60 pelacur setiap 10,000 rakyat

7. Brazil - 53 pelacur setiap 10,000 rakyat

8. Malaysia - 52 pelacur setiap 10,000 rakyat

9. Germany - 49 pelacur setiap 10,000 rakyat

10. Thailand - 45 pelacur setiap 10,000 rakyat.

Malaysia di tangga ke 8 dengan kadar pelacuran di Malaysia lebih tinggi dari Thailand.tak terkejut ke?Bagi saya yang masih percaya negara Malaysia adalah negara Islam,ini adalah sesuatu yang tak masuk akal.Saya harap benda ni tak betul..Ianya sesuatu yang memalukan.

sekian...

16 comments:

  1. Lagi ramai dari Thailand? Sukar nak percaya ni..

    ReplyDelete
  2. biar betik...walau pn bnyak usaha pencegahan..tapi knapa statistik malaysia still tinggi compare ngan thai eh..uhu..

    ReplyDelete
  3. omg.. i thought thailand akan berada di atas kita. tapi, kita ni atas thailand.. malunya.. tapi, pelacur pun ramai jugak pelacur import.. however, tak padan la kata malaysia negara islam.. haih...

    ReplyDelete
  4. Aduh! Kelihatan semakin parah ni....

    ReplyDelete
  5. hope pihak b'wajib react if isu ni sahih.

    ReplyDelete
  6. Wallahua'lam ... Kalau betul, mmg memalukan ... Ramai pelacur mesti sebab ramai pelanggan nyer ... Ya Allah, nauzubillah ... Jauhkan lah mende2 tak elok nie daripada keluarga aku dan keluarga kita semua ...

    ReplyDelete
  7. sy rs mcm x kena je statistik tu... mn perginya india, nepal dan indonesia yg mn siap ada kampung utk pelacur??

    ReplyDelete
  8. salam.. ni pandangan sy je la.. yang jadi pelacur tu byk dr china n filipin n plus plus plus.. dlm kalangan rakyat malaysia sendiri rasanya taksampai mcm tu kowt..

    ReplyDelete
  9. kena terus banteras ni.kalau tak lagi berleluasa

    ReplyDelete
  10. La... Thailand pun kalah? Hebatlah Malaysia. Malaysia Boleh!

    Saya selalu joke dengan Hubbydearie. Saya kata yang duduk di tangga teratas 'dept pelacuran' di Malaysia ni mesti perempuan Uzbek. Bernanah je hati HD mendengarnya!

    ReplyDelete
  11. Salam, masyaAllah~ biar betul? selama ni yelah aku fikir Thailand yg paling havoc dgn industri pelacuran ni..hmm..tp xmustahil kot..kita je yg xnmpk kat celah mane diorg tawarkan 'projek' ni..hmm :(

    ReplyDelete
  12. Tak hairan dan terkejut... memang ramai sebab kos sara hidup yang tinggi... nak cari kerja susah... hurm...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox