MALAYSIA NEGARA KE 8 TERBESAR DALAM INDUSTRI PELACURAN

Assalamualaikum..

Bila saya baca satu berita dari Funnymalaysia.net ni rasa macam tak percaya je..Terkejut pun ada sebab Malaysia ni kan negara islam.macam mana malaysia boleh berada dalam senarai 10 negara terbesar dalam industri pelacuran.



 Cer kawan2 tengok senarai bawah ni..

1. Venezuela - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

2. Korea Selatan - 110 pelacur setiap 10,000 rakyat

3. Peru - 102 pelacur setiap 10,000 rakyat

4. Filipina - 85 pelacur setiap 10,000 rakyat

5. Nigeria - 63 pelacr setiap 10,000 rakyat

6. China - 60 pelacur setiap 10,000 rakyat

7. Brazil - 53 pelacur setiap 10,000 rakyat

8. Malaysia - 52 pelacur setiap 10,000 rakyat

9. Germany - 49 pelacur setiap 10,000 rakyat

10. Thailand - 45 pelacur setiap 10,000 rakyat.

Malaysia di tangga ke 8 dengan kadar pelacuran di Malaysia lebih tinggi dari Thailand.tak terkejut ke?Bagi saya yang masih percaya negara Malaysia adalah negara Islam,ini adalah sesuatu yang tak masuk akal.Saya harap benda ni tak betul..Ianya sesuatu yang memalukan.

sekian...
Previous
Next Post »

16 komen disini

Click here for komen disini
Aisy Nasiha
admin
15 December 2014 at 20:05 ×

Lagi ramai dari Thailand? Sukar nak percaya ni..

Reply
avatar
zOrO
admin
15 December 2014 at 20:10 ×

biar betik...walau pn bnyak usaha pencegahan..tapi knapa statistik malaysia still tinggi compare ngan thai eh..uhu..

Reply
avatar
Zizie Zack
admin
15 December 2014 at 21:05 ×

omg.. i thought thailand akan berada di atas kita. tapi, kita ni atas thailand.. malunya.. tapi, pelacur pun ramai jugak pelacur import.. however, tak padan la kata malaysia negara islam.. haih...

Reply
avatar
15 December 2014 at 21:10 ×

Aduh! Kelihatan semakin parah ni....

Reply
avatar
ArELeEz
admin
15 December 2014 at 21:15 ×

hope pihak b'wajib react if isu ni sahih.

Reply
avatar
Asha Lya
admin
16 December 2014 at 05:07 ×

X pecya la, minta la d jauhkn

Reply
avatar
LydSunshine
admin
16 December 2014 at 08:51 ×

Err... Thailand pun kalah.

Reply
avatar
16 December 2014 at 09:11 ×

Wallahua'lam ... Kalau betul, mmg memalukan ... Ramai pelacur mesti sebab ramai pelanggan nyer ... Ya Allah, nauzubillah ... Jauhkan lah mende2 tak elok nie daripada keluarga aku dan keluarga kita semua ...

Reply
avatar
16 December 2014 at 09:33 ×

sy rs mcm x kena je statistik tu... mn perginya india, nepal dan indonesia yg mn siap ada kampung utk pelacur??

Reply
avatar
16 December 2014 at 09:40 ×

salam.. ni pandangan sy je la.. yang jadi pelacur tu byk dr china n filipin n plus plus plus.. dlm kalangan rakyat malaysia sendiri rasanya taksampai mcm tu kowt..

Reply
avatar
16 December 2014 at 14:45 ×

kena terus banteras ni.kalau tak lagi berleluasa

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 14:48 ×

La... Thailand pun kalah? Hebatlah Malaysia. Malaysia Boleh!

Saya selalu joke dengan Hubbydearie. Saya kata yang duduk di tangga teratas 'dept pelacuran' di Malaysia ni mesti perempuan Uzbek. Bernanah je hati HD mendengarnya!

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
16 December 2014 at 16:49 ×

Salam, masyaAllah~ biar betul? selama ni yelah aku fikir Thailand yg paling havoc dgn industri pelacuran ni..hmm..tp xmustahil kot..kita je yg xnmpk kat celah mane diorg tawarkan 'projek' ni..hmm :(

Reply
avatar
19 December 2014 at 02:47 ×

Tak hairan dan terkejut... memang ramai sebab kos sara hidup yang tinggi... nak cari kerja susah... hurm...

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me