Breaking

Wednesday, 31 December 2014

KISAH SEDIH DIBULAN JUNE...

Assalamualaikum..




Ingat lagi tak??
kisah sedih yang berlaku pada pertengahan tahun 2014??
Kisah sedih yang meruntun banyak hati..
yang mengalirkan airmata rakyat Malaysia.
Kisah adik Firdaus yang ditemui
Dalam keadaan kaki terikat dan kebuluran..

Lebih menyedihkan ianya dilakukan
oleh ibu kandungnya sendiri..

Kisah sedih ini jugak
dapat perhatian seorang penulis novel
yang semakin dikenali ramai..

Jom kita baca nukilan nya
yang boleh membuat hati hiba
mengenangkan keadaan adik Firdaus waktu itu.

Jemput baca salah satu entry terpilih untuk
segmen entry terbaik 2014 di link ini..

Adik Firdaus

Sekian..

9 comments:

  1. mmg sedih kan kak.mcm x sangka ada manusia mcm ni.

    ReplyDelete
  2. Yup kisah sedih yang semakin di lupa.. mak budak ni pun dah di jatuhi hukuman. moga jadi pengajaran pada semua..

    ReplyDelete
  3. yg pagi tadi saya baca, kisah seorang ibu yg taknak pecahkan tingkap kereta bila kunci tertinggal dalam kereta dan anaknya tertido.

    adoiii la. sampaikan orang kena bagi rm200, baru lah dia bagi pecahkan cermin kereta tu.

    sedih nya :(

    ReplyDelete
  4. moga dijadikan iktibar buat kita semua. kebajikan anak oku yg terabai.

    ReplyDelete
  5. Mememang sedih.. tak sanggup tengok adik ni diperlakukan macam tu...

    ReplyDelete
  6. Sama lagi dengan nama sebenar diri ini.. huhu.. moga dia sentiasa dilimpahi rahmat dari yang esa..

    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  7. hrp kesah ni jd pengajaran..

    ReplyDelete
  8. antar kisah suka duka 2014 yang menjadi perhatian

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox