KISAH SEDIH DIBULAN JUNE...

Assalamualaikum..




Ingat lagi tak??
kisah sedih yang berlaku pada pertengahan tahun 2014??
Kisah sedih yang meruntun banyak hati..
yang mengalirkan airmata rakyat Malaysia.
Kisah adik Firdaus yang ditemui
Dalam keadaan kaki terikat dan kebuluran..

Lebih menyedihkan ianya dilakukan
oleh ibu kandungnya sendiri..

Kisah sedih ini jugak
dapat perhatian seorang penulis novel
yang semakin dikenali ramai..

Jom kita baca nukilan nya
yang boleh membuat hati hiba
mengenangkan keadaan adik Firdaus waktu itu.

Jemput baca salah satu entry terpilih untuk
segmen entry terbaik 2014 di link ini..

Adik Firdaus

Sekian..
Previous
Next Post »

9 komen disini

Click here for komen disini
safurara
admin
31 December 2014 at 16:16 ×

mmg sedih kan kak.mcm x sangka ada manusia mcm ni.

Reply
avatar
31 December 2014 at 16:31 ×

Yup kisah sedih yang semakin di lupa.. mak budak ni pun dah di jatuhi hukuman. moga jadi pengajaran pada semua..

Reply
avatar
Umi Nazrah
admin
31 December 2014 at 17:03 ×

yg pagi tadi saya baca, kisah seorang ibu yg taknak pecahkan tingkap kereta bila kunci tertinggal dalam kereta dan anaknya tertido.

adoiii la. sampaikan orang kena bagi rm200, baru lah dia bagi pecahkan cermin kereta tu.

sedih nya :(

Reply
avatar
Yumida Huda
admin
31 December 2014 at 18:15 ×

moga dijadikan iktibar buat kita semua. kebajikan anak oku yg terabai.

Reply
avatar
deno
admin
31 December 2014 at 18:43 ×

Mememang sedih.. tak sanggup tengok adik ni diperlakukan macam tu...

Reply
avatar
Aretikz
admin
31 December 2014 at 22:21 ×

Sama lagi dengan nama sebenar diri ini.. huhu.. moga dia sentiasa dilimpahi rahmat dari yang esa..

My blog :

http://segalaceritera.com/

Reply
avatar
ArELeEz
admin
1 January 2015 at 20:28 ×

hrp kesah ni jd pengajaran..

Reply
avatar
kucha lana
admin
3 January 2015 at 14:43 ×

antar kisah suka duka 2014 yang menjadi perhatian

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me