KAT TEMPAT TERBUKA PUN BERANI DIA SELAK BAJU APA LAGI TEMPAT TERTUTUP

Assalamualaikum...

Budak besar ni selak aju syok juga nonton..hahah


dah tak de kerja ke apa
perempuan ni??
kalau ye pun nak tunjuk kurap tu tak kan la
sampai kat restoran makanan segera pun jadi..kan??


Ye ke dia nak tunjuk kurap??
hahhaah...saya agak je..
Agak pelik jugak sebab aksinya tu di lakukan
di restoran makanan segera
Macam kat KFC je..



Dah kemaruk sangt nak selak baju kot.
bayang kan la..
tempat terbuka macam tu pun dia berani selak..
Apa lagi kalau tempat tertutup..
mau di campak ke pulau je dia ni..
pilih pulau yang ada beruk banyak tu..
hahahah...biar beruk je yang tengok..
Hahah..

sekian..


Previous
Next Post »

12 komen disini

Click here for komen disini
26 December 2014 at 14:37 ×

Erkkk ! Terselakkkk kot. Kot la tapi. Hahahaha. :P

Reply
avatar
26 December 2014 at 14:49 ×

nie mesti dia x perasan kan

Reply
avatar
26 December 2014 at 15:21 ×

maybe dia rasa dia sorang ja ada tu dia nak menunjuk hahahaha

Reply
avatar
Kakzakie
admin
26 December 2014 at 15:29 ×

Astaghfirullah...
Kesian kalau dia tak sedar tapi yg tangkap gambar tu kenapa tak inform.. dah tersebar macam ini... malunya.

Reply
avatar
zarulfarhana
admin
26 December 2014 at 15:38 ×

kenapa selak mcm ni kt restoran kot

Reply
avatar
mama leen
admin
26 December 2014 at 16:33 ×

aiyoh... mana dapat ni????

Reply
avatar
27 December 2014 at 12:55 ×

mcm mcm diorang ni la :( hu hu hu

Reply
avatar
Epul Epul
admin
14 September 2015 at 17:48 ×

terselak or sengaja selak?

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me