INI LAH SALAH SATU SEBAB KENAPA WANITA NAK CANTIK

Assalamualaikum..



Semalam saya terbaca di blog2 nampak ramai blogger yang update pasal pilot wanita yang cantik bernama Noor Hafizah tu..memang cantik, kecil molek orang nya.tapi kenapa orang bercerita pasal dia??

Sebab utamanya ialah dia cantik.kalau dia tak cantik tak de siapa nak bercakap pasal dia.kemudian ada yang kata dia pilot pertama wanita yang berhijab.yang tu saya dah pelik..ye ke yang pertama?? bukan sebelum ni ramai lagi ke yang dah berjijab.Padahal yang sebenarnya dia pilot wanita pertama untuk Air Asia..Alah..siapa peduli yang fakta salah,ada orang kesah.yang penting dia cantik



Orang cantik memang selalu jadi perhatian.tengok je la apa yang jadi pada mangsa toreh di kelantan tu? sampai ada yang nak taja untuk rawatan pemulihan kulit wajah dia.Untung sangat jadi orang cantik.

Kita yang muka celoreng2 ni kalau nak bertuah dibumi Malaysia ni sila la tingkatkan tahap kecantikan tu ye.kalau tidak memang dipinggirkan je.Awal2 suami syang la.lama2 cemuih aih tengok...heheh..ni bukan ayat jeles ok..ni nasihat untuk  wanita2 diluar tu supaya lepas ni keluar2 kan la belanja untuk cantik kan wajah.Yang suami2 tu jangan kedekut nak hulur duit bagi isteri nampak cantik.heheheh..

*lepas ni orang lelaki jangan tanya lagi kenapa perempuan nak cantik...dah awak sendiri pun suka yang cantik..kan?Mujur ahkak cantik..(puihhh)

Sekian...
Previous
Next Post »

16 komen disini

Click here for komen disini
Nelly Sapri
admin
11 December 2014 at 10:26 ×

betulllll....jom ramai2 jadi cantik..

Reply
avatar
11 December 2014 at 10:28 ×

entri ni sinis sebenarnya (pemahaman akak la) heheh.. adat la manusia ni kan, semuanya pandang pada yg cantik..kalau tak cantik, ada ke nak bagi perhatian? tipu la kalau ada. jika betul ada, hipokrit semua tu. dan kalau betul pun ada, satu dalam seribu je la yg lebih memandang kepada hati berbanding rupa paras ni.. apa2 pun pilot tu comel..ahaks..

Reply
avatar
Echa H.
admin
11 December 2014 at 11:24 ×

because they were roses and im just a dandelion. aisehh. dah mmg org nak pandang yg cantik je kan. huhuhu. jom la jadi cantik jugakkk. utk hepikan diri sendiri je hihihih.

Reply
avatar
11 December 2014 at 11:35 ×

naluri org pompuan...tu yg lelaki x leh nafikan. sm mcm lelaki yg nalurinya suka tgk benda cantik...ye dak? ;-)

Reply
avatar
SalbiahM
admin
11 December 2014 at 11:53 ×

hehe..betul lah tu kak Diana..yang cantik-cantik memang selalu diangkat-angkat.lumrah manusia.saya ni takdelah cantik mana..tapi manisnya ada.hehe

Reply
avatar
Daddy Ziyyad
admin
11 December 2014 at 12:36 ×

Bila mata melihat, hanya menerusi mata , itulah yang terjadi...Tak ramai yg mampu melihat dari mata hati

Reply
avatar
11 December 2014 at 12:38 ×

hihi..betul..sokong sangat2 kak..suami kalau nak isteri cantik jangan la lokek duit. kang jadi macam surat untuk mah yg viral kt fb tu. haha

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
12 December 2014 at 16:19 ×

Salam, hahaha..kes yg ni pun dh viral skang, tp xleh lawan mangsa torehan tu..itu siap diorang interframe2 dgn tunang dia sekali..puii~~ yelah org cantik kan...susah jadi org cantik..btw, akak mmg cantik~ haha

Reply
avatar
Asha Lya
admin
12 December 2014 at 17:38 ×

Hhaha mcm2, org2 cntik ni slalu jdi buruan

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 15:44 ×

Betullah tu, Diana. Kalau tak cantik, siapa yang peduli? Dah diri sendiri pun tak peduli :)

Orang cantik ni kalau buat something different ke, something normal ke, memang ramai yang ambil perhatian. Maklumlah, C.A.N.T.I.K. *__*

Reply
avatar
30 September 2015 at 15:51 ×

Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

Reply
avatar
30 September 2015 at 15:52 ×

Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

Reply
avatar
30 September 2015 at 15:52 ×

Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

Reply
avatar
Diana Rashid
admin
30 September 2015 at 17:47 ×

Tipu lah dia tak nak cantik..ke dia cakap macam tu sebab dia tahu dia tak cantik..atau pun dia tahu dia cantik tapi sebab tak mau tunjuk kat orang betapa seronok nya dia jadi cantik jadi dia keluarkan kenyataan macam tu..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment