Breaking

Thursday, 11 December 2014

INI LAH SALAH SATU SEBAB KENAPA WANITA NAK CANTIK

Assalamualaikum..



Semalam saya terbaca di blog2 nampak ramai blogger yang update pasal pilot wanita yang cantik bernama Noor Hafizah tu..memang cantik, kecil molek orang nya.tapi kenapa orang bercerita pasal dia??

Sebab utamanya ialah dia cantik.kalau dia tak cantik tak de siapa nak bercakap pasal dia.kemudian ada yang kata dia pilot pertama wanita yang berhijab.yang tu saya dah pelik..ye ke yang pertama?? bukan sebelum ni ramai lagi ke yang dah berjijab.Padahal yang sebenarnya dia pilot wanita pertama untuk Air Asia..Alah..siapa peduli yang fakta salah,ada orang kesah.yang penting dia cantik



Orang cantik memang selalu jadi perhatian.tengok je la apa yang jadi pada mangsa toreh di kelantan tu? sampai ada yang nak taja untuk rawatan pemulihan kulit wajah dia.Untung sangat jadi orang cantik.

Kita yang muka celoreng2 ni kalau nak bertuah dibumi Malaysia ni sila la tingkatkan tahap kecantikan tu ye.kalau tidak memang dipinggirkan je.Awal2 suami syang la.lama2 cemuih aih tengok...heheh..ni bukan ayat jeles ok..ni nasihat untuk  wanita2 diluar tu supaya lepas ni keluar2 kan la belanja untuk cantik kan wajah.Yang suami2 tu jangan kedekut nak hulur duit bagi isteri nampak cantik.heheheh..

*lepas ni orang lelaki jangan tanya lagi kenapa perempuan nak cantik...dah awak sendiri pun suka yang cantik..kan?Mujur ahkak cantik..(puihhh)

Sekian...

17 comments:

  1. betulllll....jom ramai2 jadi cantik..

    ReplyDelete
  2. entri ni sinis sebenarnya (pemahaman akak la) heheh.. adat la manusia ni kan, semuanya pandang pada yg cantik..kalau tak cantik, ada ke nak bagi perhatian? tipu la kalau ada. jika betul ada, hipokrit semua tu. dan kalau betul pun ada, satu dalam seribu je la yg lebih memandang kepada hati berbanding rupa paras ni.. apa2 pun pilot tu comel..ahaks..

    ReplyDelete
  3. because they were roses and im just a dandelion. aisehh. dah mmg org nak pandang yg cantik je kan. huhuhu. jom la jadi cantik jugakkk. utk hepikan diri sendiri je hihihih.

    ReplyDelete
  4. naluri org pompuan...tu yg lelaki x leh nafikan. sm mcm lelaki yg nalurinya suka tgk benda cantik...ye dak? ;-)

    ReplyDelete
  5. hehe..betul lah tu kak Diana..yang cantik-cantik memang selalu diangkat-angkat.lumrah manusia.saya ni takdelah cantik mana..tapi manisnya ada.hehe

    ReplyDelete
  6. Bila mata melihat, hanya menerusi mata , itulah yang terjadi...Tak ramai yg mampu melihat dari mata hati

    ReplyDelete
  7. hihi..betul..sokong sangat2 kak..suami kalau nak isteri cantik jangan la lokek duit. kang jadi macam surat untuk mah yg viral kt fb tu. haha

    ReplyDelete
  8. Salam, hahaha..kes yg ni pun dh viral skang, tp xleh lawan mangsa torehan tu..itu siap diorang interframe2 dgn tunang dia sekali..puii~~ yelah org cantik kan...susah jadi org cantik..btw, akak mmg cantik~ haha

    ReplyDelete
  9. Hhaha mcm2, org2 cntik ni slalu jdi buruan

    ReplyDelete
  10. Betullah tu, Diana. Kalau tak cantik, siapa yang peduli? Dah diri sendiri pun tak peduli :)

    Orang cantik ni kalau buat something different ke, something normal ke, memang ramai yang ambil perhatian. Maklumlah, C.A.N.T.I.K. *__*

    ReplyDelete
  11. Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tipu lah dia tak nak cantik..ke dia cakap macam tu sebab dia tahu dia tak cantik..atau pun dia tahu dia cantik tapi sebab tak mau tunjuk kat orang betapa seronok nya dia jadi cantik jadi dia keluarkan kenyataan macam tu..

      Delete
  12. Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

    ReplyDelete
  13. Akak.. Saya ada jumpa sorang perempuan ni dia kata dia tak nak jadi cantik.. Pelikla dia ni.. Macam mana nak cakap erk...

    ReplyDelete
  14. cantik itu sentiasa jadi tarikan..nak cari cermin cantik k idak muka ku ini??

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox