INI LAH MENTOR LAGEND YANG TAK PUAS HATI DENGAN PROTEGE NYA...

Assalamualaikum...



Selamat pagi..
Pagi2 dah cerita gosip..
Biasala..ahad kan?mulakan dengan Gosip..hahahah..

Suka tak tengok rancangn Mentor??
Saya ni kalau rancangan realiti macam tu saya cuma suka tengok
time ujibakat je..sebab lawak..kan??

Masuk episod konsert nye memang tak tengok dah..
Boring la..lagu sama ja macam kita dengar
hari2 kat Radio tu..
setakat nak dengar depa nyanyi baik dengar diri sendiri nyanyi.



Dengar tak cerita pasal ada mentor yang kesal
sebab tersalah pilih protege??
nak tahu tak siap??
Ramai yang kata sebenarnya yang dimaksud kan itu ialah
Amy search dan protege nya iaitu Zelmi.



Memang tak syak lagi..
tapi kalau sampai tahap nak battle semula
rasa tak adil la..kan?mana boleh suka2 hati langgar peraturan.
kalau macam tu nanti siapa yang tersingkir
boleh mintak balik nak masuk semula..
alasan nya.."tak aci.."
heheheh

erm..lantak la diaorang tu..
yang penting malam ni Malaysia kena menang..
ekekek...

sekian...



Previous
Next Post »

18 komen disini

Click here for komen disini
7 December 2014 at 09:05 ×

Cam ner leh salah pilih plak ?

Reply
avatar
paridah
admin
7 December 2014 at 09:58 ×

hmm..pandai2lah yer nk hidup...

Reply
avatar
Nafisa81
admin
7 December 2014 at 10:03 ×

Kalau tak puas hati buatcam ziana zain...tukar protege terus...

Reply
avatar
Cik Nadyya
admin
7 December 2014 at 10:42 ×

bole ek tersalah pilih. huhu

Reply
avatar
7 December 2014 at 10:59 ×

tak tengok dah mentor sekarang..hilang minat..mungkin faktor usia..dalam ramai2 protege yg sertai mentor, akak suka fiq je..terbaik suaranya tapi entah di mana silap, namanya tenggelam macam tu je..kesian..

Reply
avatar
7 December 2014 at 11:19 ×

Ada bc gak... tp x dpt nk agk sape dia...kalu kes bsr kepala... mmmm terpulang laa kt amy

Reply
avatar
7 December 2014 at 12:09 ×

Saya pun dah lama tak tgk cerita ni... anak layan kartun je..tapi kalu dah kes besar kepala..buang je..tak pyh nk pening2..tu belum jadi artis lagi ye kan...

Salam perkenalan bloggers semua...

Reply
avatar
SalbiahM
admin
7 December 2014 at 13:05 ×

haha..samalah kita kak Diana, suka tengok ujibakat je..hihihi

Reply
avatar
Azrin Rahim
admin
7 December 2014 at 16:24 ×

xlayan sgt pon mentor nie..
nak battle balik mcm xprofessional lah plk.. hurm2

Reply
avatar
Zizie Zack
admin
7 December 2014 at 20:32 ×

eh.. tu la.. lain kali pikir masak2.. aduh... =.=''

Reply
avatar
8 December 2014 at 02:09 ×

hahhaa memang patut pilih yang perempuan tu... tapi nak sangat yang lelaki ni... kan dah kesal....

eh emo lak.. lantak pi la.. tak kasik duit pun :P

Reply
avatar
8 December 2014 at 08:44 ×

betul betul betul...
patut nyer amy pilih pompuan tu ari tu...
padan muka!

Reply
avatar
LydSunshine
admin
8 December 2014 at 11:58 ×

Ari ni baca tajuk kat FB td, amy dah tukar protege.

Reply
avatar
hainom OKje
admin
8 December 2014 at 16:20 ×

Laaa yer ke? Tak pernahlah tengok Mentor ni DR, kurang suka...

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
8 December 2014 at 16:32 ×

Salam, hahaha mlm tadi aku boleh terlayan pulak Mentor ni...hadui, dgn mas idayu nye overacting nak nangis2 pilih protege..sakit hati tgk..haha

Reply
avatar
9 December 2014 at 21:59 ×

tengaok gitu² je la kat tonton..macam² drama ada dalam mentor ni..sudahnya skip :)

Reply
avatar
Asha Lya
admin
12 December 2014 at 18:51 ×

Lya x tgk pun, x minat dgn rncgn realiti TV hhehe

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me